AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 har nettopp lagt med spysyken og høy feber noen dager, da det slo meg, at dette faktisk kunne skjedd på bryllupsdagen vår også.. sykdommer kommer brått på, så derfor lurer jeg på hvordan dere hadde klart å komme dere gjennom bryllupsdagen med evt feber?
kamela Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Det meste går nok når viljen er tilstede!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Dette tenkte jeg også på før jeg giftet meg. Men jeg har faktisk ALDRi hørt om noen som ble syk på egen bryllupsdag, og bryllupet måtte avlyses. Kanskje det er slik at når man er så konsentrert mot en oppgave, er spent og gleder seg, så er ikke kroppen så mottakelig for infeksjoner som den er til vanlig? (endorfiner osv?)
Lachesis Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Da et vennepar av meg giftet seg så hadde brudgommen ligget syk i 2-3 dager før med forkjølelse og omgangssyke. Da dagen kom så proppet han seg full av paracet og følte seg helt fin og bryllupet gikk som smurt. Dagen etter var han syk igjen. Så er nok som noen over meg sier, at om vilja er der så klarer en mye selvom man kanskje må "lure" kroppen litt. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå