Pittelita Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Hei Er det noen av dere kloke hoder som har hørt om eller prøvd Hydas Hårfjerningsapparat? Dere kan se det her edit:skrivefeil Endret 18. februar 2011 av Pittelita
Yasi Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har ikke prøvd akkurat den du referer til her, men jeg har testet en eldre versjon av noe lignende. For det første må du sette av god tid. Den funker, men det tar lang tid. Effekten er som barberhøvel, bare at det ikke er noe fare for at du kutter deg ol. med en slik apparat. Jeg merket veldig til tørr hud, da de sirkulære bevegelsene setter sine spor. Hårene vokser omtrent ut like fort som de gjør når du bruker barberhøvel, da en slik apparat ikke fjerner hårene fra roten, men bare fra overflaten. Jeg vet egentlig ikke hva du lurer på :gjeiper: Men dersom du lurer på om de har en effekt, så ja den fjerner jo hår (min gjorde ihvertfall det). Om den anbfales? Jeg har prøvd mye bedre, og jeg gikk tilbake til barberhøvel ganske fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå