AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Vi er et par i slutten av 20 årene som har lyst til å dra til Hellas i sommer. Vi har aldri vært der før, og lurer derfor på hvor det er best å dra? Vil gjerne dra et sted der det er litt å se på, litt shopping, god mat og mulighet for utflukter...
andemor Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Tror det har vært en tråd på dette før. Prøv søkefeltet. Og grunnen til at jeg sier det er fordi jeg er en av dem som har anbefalt øya Chios til de som vil til Hellas. Der er det mye å se på, mange fine strender i bortgjemte bukter, spennende historie, og ikke så typisk "syden" som f.eks. Mallorca. Anbefaler at dere leier bil og kjøper en bok over Chios (får det i turistshappene der), og drar rundt på egenhånd. Virkelig en flott måte å oppleve øya. Dessuten er øya veldig oversiktlig og grei, sånn at det er ganske lett å orientere seg rundtomkring så sant man har et kart.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Noen som har vært i Skiathos, som kan fortelle hvordan det var der?
*appifany* Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Vi dro til Kreta. Turoperatøren arrangerte tur til Samariaravinen, og det er et med de mest fantastiske plasser på jord Anbefales sterkt! Kreta/samariaravinen
BlackBerry Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Kreta er flott synes jeg! Men er nok mange perler i Hellas...
gladidag Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Yes! Chios er flott:) også liker eg Lesvos godt og:) vært på kjærestetur beggr steder;)
Mischa Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Jeg likte Skiathos kjempegodt! Veldig vakker øy med koselig sentrum. Strendene er mange og flotte, og det er idyllisk. Vi bodde i Skiathos town og det var perfekt. Det er egentlig de eneste stedet på øya hvor det er liv. Det er ikke store byen, men vi fant flere hyggelige restauranter, fine butikker, morsomme barer og det er visst ganske livlig i bargaten i høysesongen (da vi var der tidlig juni hadde de ikke åpnet utestedene) Vi tok buss ut til strendene og det fungerte helt greit Vi var også med på en båttur hvor vi besøkte små øyer og fikk se den berømte Lalariastranden. Vil tilbake en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå