AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Heihei! Jeg har i det siste slitt med svært kløende brystvorter. Eller det er vel en slags blanding av kløe og litt svie? Begynner å lure om det kan være et symptom eller ikke, i og med at jeg ikke går på p-piller lenger. Men det er ikke lenge siden, var vel i romjulen. Hadde forrige mensen 25 januar, den var ferdig den 30. januar. Men har ikke funnet ut av syklusen lenger heller, så er vanskelig å si. Er uansett ikke verre enn at jeg tar en test dersom mensen ikke dukker opp. Men er likevell nyskjerrig på om noen har opplevd dette som symptom? Vet at ømme pupper er vanlig, men mine er altså bare kløende. En annen ting er at jeg har vært småkvalm, men det pleier jeg å være, så anser egentlig ikke det som relevant. Også har jeg hatt mange syke, syke drømmer i det siste Vet at gravide ofte drømmer rart, men har vært av den oppfatning at det er lenger ut i svangerskapet, så tar egentlig ikke det med i betraktning heller. Anser muligheten for graviditet så fort etter p-pilleslutt som svært liten da, så den saken er jo grei.
Ava Mae Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jeg har opplevd å ha kløende brystvorter uten å være gravid, hvis det nå var dit du ville med innlegget ditt? Endret 18. februar 2011 av Ava Mae
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har opplevd å ha kløende brystvorter uten å være gravid, hvis det nå var dit du ville med innlegget ditt? Hehe, nei i grunn ikke. Kan ikke huske at jeg selv har hatt det uten å være gravid. De har vært en del ømme gjennom tiden, men. Men kan jo hende at det har med at jeg ikke går på p-piller lenger. At det er noe som er vanlig når man ikke går på p-piller. Tror egentlig ikke jeg er gravid, men skulle gjerne ha vist sikkert i og med at jeg skal drikke i morgen. Er jo uansett for tidlig med test om det skulle vært tilfellet. Menmen. Det jeg lurte på var som sagt om noen har hatt det i forbindelse med graviditet. Ikke i forbindelse med å ikke være det. Alle opplever jo f.eks. ømme pupper fra tid til annen, men det er jo likevell et tegn på graviditet. Stusset bare siden jeg ikke kan huske å ha hatt kløende brystovrter før, ikke på den måten i alle fall. Kjennes liksom ut som om det er på innsiden av huden, ikke utsiden, som om det hadde vært eksem.
Ava Mae Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Vel, jeg må ærlig innrømme at jeg er en av dem som har opplevd flere tegn på graviditet når jeg ikke har vært det enn nå når jeg faktisk var det Kløende brystvorter var ikke en av dem, gigantiske mugger, småkvalme (som jeg lett forklarte med alt annet) og mensen borte var alt jeg fikk
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Vel, jeg må ærlig innrømme at jeg er en av dem som har opplevd flere tegn på graviditet når jeg ikke har vært det enn nå når jeg faktisk var det Kløende brystvorter var ikke en av dem, gigantiske mugger, småkvalme (som jeg lett forklarte med alt annet) og mensen borte var alt jeg fikk Aha..Vel i og med at jeg ikke har hørt om det som et graviditetstegn (leser veldig mye om det her og på graviditet og spedbarn), så er det sikkert ikke så vanlig heller. Tror jeg bare slår meg til ro med at det ikke er noe der. Hvis ikke begynner jeg med symptomjakt og da kan man jo tolke hva som helst som et tegn på graviditet.. Får bare vente på mensen ja.
Ava Mae Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Får bare vente på mensen ja. Det er helt klart det sikreste tegnet ja
Easy Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Første gang jeg var gravid hadde jeg ikke noe sånt tegn, men etter å ha ammet har jeg opplevd at det kjennes omtrent ut som utdrivingsrefleksen. Hvis du ikke har ammet og kjenner igjen denne så vil nok det kjennes som om det klør/prikker i puppen og/eller brystvorta. Kan legge til at jeg har hatt dette de to siste periodene, periode 1 hadde jeg ubalanse i hormonene etter prevansjonslutt og denne perioden har keg vært gravid (to positive teste) men hatt mensen likevel.
Vilmenfårikketil Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 spymtom...? er det det samme som morgenkvalme? håper du finner ut av det snart, lykke til!
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har hatt kløende brystvorter gjennom hele graviditeten. Det har vært så ille noen ganger at jeg har måttet smøre dem med eurax. Men det kommer jo av at de vokser (alt som vokser klør, som regel). Så det kan jo være et symptom. Men når sant skal sies, så hadde jeg aldri så lite symptomer som den gangen jeg faktisk fikk positiv test. Jeg hadde hatt mensmurringer i flere dager og var overbevist om at det ikke hadde gått den gangen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå