Gå til innhold

2 damer og 1 mann

Fremhevede innlegg

Gjest Knut-Erik48Oslo
Skrevet

En mann og to damer er ikke bare bare.

Særlig ikke når den ene kvinnen har mensen og lukter fiskm og den andre lukter reker/skalldyr.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særlig ikke når den ene kvinnen har mensen og lukter fiskm og den andre lukter reker/skalldyr.

Ja fetteren min tok med seg to damer hjem fra byen her om dagen. Hu ene hadde mensen og ødela hele sofaen og sengesettet og hu andre luktet så reker at det hadde samlet seg katter utenfor stuevinduet.

• Liker 3
Skrevet

Ville helst hatt 2 menn, men er villig til å prøve 2 damer også.

Skrevet

Ja fetteren min tok med seg to damer hjem fra byen her om dagen. Hu ene hadde mensen og ødela hele sofaen og sengesettet og hu andre luktet så reker at det hadde samlet seg katter utenfor stuevinduet.

:skratte::ler::ler:

Husker godt hvor ille det kan lukte...fisk/reke-lukt nedenfra er tragiske saker.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å prøve diverse. Meg+to menn, meg+en dame+en mann.

Meg+en dame. Tja.

Men aldri med kjæresten min.

-Jente25-

Skrevet

Fysj så slemme dere er.

Det var fetteren min som opplevde dette her og ikkenoe jeg fant på.

Jeg synes det kan være kos med to venninner jeg, så lenge de klarer å være venner etterpå. Nå har jeg veldig dårlig kondis så de få gangene i livet jeg har opplevd dette her, - dvs to kvinner og en mann (meg) så får jeg de to til å gjøre mest mulig med hverandre og jeg kan slappe av og å se på eller noe sånt.

Har noen av dere prøvd å hatt sex med to damer i en bil?

Ikke å anbefale. Dette her var på nitti-tallet dengang det satt mennesker på bomstasjonene og den klaginga og sutringa til hu som satt i baksetet veide for faen ikke opp for suginga til hu foran. Dreiv å leite hele baksiden av frognerparken for å finne en plass hvor folk kunne være litt i fred, men folk eier jo ikke respekt og går lange omveier bare for å titte inn i biler de ser det er en kar og to damer. Uansett så endte det med surmuling da jeg foreslo at hu i baksetet kunne holde vakt så vi ikke ble oppdaget. Holde vakt! Holde vakt kunne jeg for faen gjøre sjøl mente hu og hvorfor skulle hu bare være i baksetet og å holde vakt? Noen ganger lurer jeg bare på om kvinner eier intelligens eller ikke? Skjønner ikke damer at det er helt umulig for menn å kunne dele seg og den ene pikken vi har kan bare bruken en gang om gangen!!?? Så det endte jo med at jeg måtte drive å leite frognerparken rundt etter hu dama som satt i baksetet og "liksom skulle være venninne med hu foran".

Aldri mer!

• Liker 2
Skrevet

Er nok noen som liker det, men mange jenter liker det faktisk ikke. Her i gården har vi prøvd begge deler (mmk + mkk), men siden hun ble litt sjalu på å dra inn andre kvinner og av "praktiske" grunner så har vi blitt enige om at det er to menn og en kvinner som skal praktiseres fremover.

Skrevet

Jeg har hatt begge, mann-mann-kvinne og mann-kvinne-kvinne.

Begge variantene var spennende, men foretrekker helt klart mann-kvinne-kvinne. :klemmer:

Gjest Mann på 34
Skrevet

Synes det er veldig trivelig med kona og en mann til.

Da får hun så mye sex, som hun fortjener.

Bare en mann til en dame i 30-årene blir rett og slett for lite.

Nå får hun kjørt seg rettelig. Litt spess å ligge med henne i 69, og slikke henne mens den andre mannen sklir inn og ut av henne, og ballene slenger ned i ansiktet mitt.

Men bare pyser er redd for eget kjønn, og når du ser hvor lykkelig hun er dagene etterpå, er det verdt alt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

nei da en mann ikke kan tilfredstille 2 damer

Hvorfor skal mannen tilfredstille begge? Kvinnene kan da kose og tilfredstille hverandre de og :yvonne:

Endret av Hankjønn
  • Liker 1
Skrevet

Ren ønsketenkning fra en mann spør du meg :goodbye:

Godt mulig, men også ønsketenkning fra damen min, så er kvinner som er ønsker det og :lur:

Skrevet

jeg hadde ikke klart 1 mann og meg pluss en kvinne til. men motsatt hadde jeg selfølgelig klart. hadde blitt sjalu hvis en dame til skulle inn i bildet. har seff fantasert om en slags orgi/trekant

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne prøve KKM, men jeg kunne ikke gjort det med en kjæreste tror jeg. Jeg vil helst ha partneren min for meg selv og er redd for at jeg hadde blitt alt for sjalu hvis andre skulle tilfredsstille min partner. :sjenert:

Gjest SnakeOil
Skrevet

Erfaringen min er at om du er sammen med den ene jenta, er det ofte tvilsomt at hun vil dele deg med noen.

Er det to venninner derimot, er saken en annen sikkert.

Tror de for min del ha måttet være passelig biseksuelle og tafset/slikket mye på hverandre, eller at jeg og en av de "ganget oss" opp mot hun ene og rund-pulte henne etter alle kunstens regler.

Men har slått fra meg hele idéen egentlig, skjer nok uhyre sjelden etter at man har blitt godt voksen :P

Skrevet

Er nok noen som liker det, men mange jenter liker det faktisk ikke. Her i gården har vi prøvd begge deler (mmk + mkk), men siden hun ble litt sjalu på å dra inn andre kvinner og av "praktiske" grunner så har vi blitt enige om at det er to menn og en kvinner som skal praktiseres fremover.

Whipped!

• Liker 1
Skrevet

Nei for faen. Gi meg to menn!

Er faktisk bedre med to menn + ei dame. Mye bedre å være to for å tilfredsstille henne, kan bli slitsomt å være en mann som skal tilfredsstille to jenter.

Skrevet

Jeg har prøvd KKM med han som nå jeg nå er sammen med, FØR vi ble kjærester. Jeg var dessverre så full at jeg ikke husker helt hvordan ting foregikk. Skulle gjerne gjort det igjen, men nå er det plutselig så mange følelser å ta hensyn til.. Han sier han ikke vil ha trekant når han er i et forhold, så jeg kan vel uansett bare drømme om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...