Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Hei! Jeg har bestilt varer fra feelunique.com for første gang, bestilte varene på onsdag. Så på nettbanken at de trakk pengene på torsdag. Jeg har fortsatt ikke fått noen bekreftelse på e-mail om gjennomført handel, slik det står på nettsiden at jeg skal få. Er det vanlig at dette tar flere dager, og at e-mailen kommer frem flere dager etter pengene ble trukket?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg får en ordrebekreftelse som kommer automatisk med en gang jeg har bestilt. Også får jeg en "despatched" bekreftelse når de sender pakken, og det kan ta et par dager. Om du ikke har fått førstnevnte, har du sjekket i spamboksen? Hvis ikke kan du logge inn på siden deres og sjekke bestillingshistorikk. Der skal statusen stå.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Så mail fra dem kan oppfattes som spam? Det skal jeg sjekke! Men om det ikke ligger noen mail der, men ordren står inne på bestillingshistorikken, går det for det samme? Skal sjekke nå med én gang jeg... Takk for svaret, forresten!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Heh, alle mail (eller, begge to...) var tydeligvis havnet i spam-kategorien... takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, negativiteten var i full anmarsj nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå