Miracl3 Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 .men fikk en feil vare. Hadde sikert trykket på feil flaske ved bestilling . Eller jeg trodde dette vare en bodylotion :oops: Men det er det ikke det ligger under Christian Dior cleanser. Det er en Softning lotion . Du kan se den på denne linken http://secure.strawberrynet.com/strawberry...1.asp&Referrer= Det er den det står special på. Men det jeg lurer på er hvordan jeg bruker denne lotionen. Tror det er en slags renselotion for ansiktet. Bruker jeg rensevann først også lotion ? Eller bruker jeg bare lotion. Påfører jeg lotion med litt vann og fingerspissene. Eller tar jeg den på en bonullsdott og gnir den i fjeset for så å vaske av. Uff blir frusterert av dette. Heretter skal jeg bare bestille produkter jeg er kjent med. Dere som har bestilt derifra syntes dere produktene er like gode som de dere får i Norge ?
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #2 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg kjenner ikke produktet du snakker om, det er nok best å bestille produkter du allerede kjenner ja. Bestiller alt jeg trenger av hudpleie fra Strawberrynet selv og det er samme produkt du får om du kjøper det her hjemme eller et hvilket som helst annet sted (så lenge det er snakk om det samme merket!). Ingen av disse merkene blir jo laget i Norge heller. Det betyr jo at alle parfymerier i Norge bestiller fra en grossist som igjen bestiller fra de forskjellige merkenes fabrikker/utsalger. Strawberrynet kjøper jo inn stort og er ekskl.mva. og toll så da blir jo prisene lave også. Det er forresten ikke alle land som synes Strawberrynet-prisene er så lave. I Norge har vi jo generelt høye priser så da skal det ikke så mye til før det blir billig for oss.
Gjest Halliburton Skrevet 27. oktober 2003 #3 Skrevet 27. oktober 2003 Dere som har bestilt derifra syntes dere produktene er like gode som de dere får i Norge ? Hva mener du med dette? Det er jo nøyaktig samme vare? H.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå