Gjest ts Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Eksen til en jente jeg dater har ganske kraftig utstyr, det vet jeg siden han er en gammel kompis av meg og derfor er jeg livredd for at min gjennomsnittelige penis(15-16 lang og 12-13 rundt, ligger faktisk midt på snittet tror jeg) ikke vill være "bra nok" for henne:( Vi har enda ikke hatt sex,men vet rett og slett ikke om jeg gidder å ta neste steg, nettopp på grunn av dette! Kanskje dumt av meg å tenke slik, men er ikke så lett å unngå etter hva jeg har lest her inne på forumet tidligere!
katt1 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 He he,bedre med ett lite problem enn ett stort problem. 4
Gjest Jente Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Synes ikke at du skal la deg stoppe pga dette. Mange jenter (inkludert meg selv) synes det er mye viktigere hvordan du bruker utstyret ditt og ikke størrelsen. Råder deg til å se et klipp fra programmet "pinlige sykdommer", link: http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/251289/ (velg "gjelder størrelsen på penis?") Vil tro du kunn har sett utstyret til hennes eks i "slapp" tilstand, ifølge dette programmet blir de korteste penisene ofte lengre eller like lange i erigert tilstand som andre peniser som i utganspunktet er lengre i slapp tilstand. Uansett er ikke er forhold bare basert på sex, så hvis jeg var deg ville jeg ikke stresset med dette "and go for it" Lykke til
Gjest ts Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Synes ikke at du skal la deg stoppe pga dette. Mange jenter (inkludert meg selv) synes det er mye viktigere hvordan du bruker utstyret ditt og ikke størrelsen. Råder deg til å se et klipp fra programmet "pinlige sykdommer", link: http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/251289/ (velg "gjelder størrelsen på penis?") Vil tro du kunn har sett utstyret til hennes eks i "slapp" tilstand, ifølge dette programmet blir de korteste penisene ofte lengre eller like lange i erigert tilstand som andre peniser som i utganspunktet er lengre i slapp tilstand. Uansett er ikke er forhold bare basert på sex, så hvis jeg var deg ville jeg ikke stresset med dette "and go for it" Lykke til Nei, han har ca 20cm i erigert tilstand og 14-15cm rundt! Han er en gammel kompis og han er ikke den typen som lyver og skryter på seg! Men men, jeg er jo normal, så hvis normal ikke er bra nok for henne, så er det vell strengt tatt hennes tap?
kanel23 Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det er mange som liker normal bedre enn veldig stor. Kjøra på! Endret 17. februar 2011 av kanel23 1
Gjest gjest Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Synes ikke at du skal la deg stoppe pga dette. Mange jenter (inkludert meg selv) synes det er mye viktigere hvordan du bruker utstyret ditt og ikke størrelsen. Råder deg til å se et klipp fra programmet "pinlige sykdommer", link: http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/251289/ (velg "gjelder størrelsen på penis?") Vil tro du kunn har sett utstyret til hennes eks i "slapp" tilstand, ifølge dette programmet blir de korteste penisene ofte lengre eller like lange i erigert tilstand som andre peniser som i utganspunktet er lengre i slapp tilstand. Uansett er ikke er forhold bare basert på sex, så hvis jeg var deg ville jeg ikke stresset med dette "and go for it" Lykke til Hm....føler dette var en litt sånn bekreftende "joda, litt liten kanksje - men ikke tenk på det" - selv om jeg nok tror det ikke var ment sånn men for å svare TS: har aldri hørt noen kommentere størrelsen på penis med mindre den har vært VELDIG liten eller veldig stor. Du har forøvrig over gjennomsnittet da det ligger på ca 14 cm. Jeg personlig liker veldig godt den størrelsen, og faktisk er det enkelte stillinger som blir litt vanskelige nettopp fordi den kommer for langt inn. Så jeg ønsker meg ikke større størrelse. Hadde ei venninne hvis kjæreste hadde godt over gjennomsnittet - og hun likte det, men det var også flere stillinger de ikke kunne gjøre - som eks å bli tatt bakfra. Han/hun måtte alltid passe på å ikke gå helt ned ved roten, for da ble det vondt. Han hadde jo opplevd at samtlige sexpartnere hadde blitt "redde" og bekymret for smerte når de så størrelsen... Er jo litt kjedelig hvis man liker det litt hardt, og det gjør de aller fleste. Kan jo hende hun tenker det samme om seg selv av andre grunner - at hun føler seg for stor/tynn/rare pupper/alskens andre ting du ikke aner at kunne være et problem
kanel23 Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Hadde ei venninne hvis kjæreste hadde godt over gjennomsnittet - og hun likte det, men det var også flere stillinger de ikke kunne gjøre - som eks å bli tatt bakfra. Han/hun måtte alltid passe på å ikke gå helt ned ved roten, for da ble det vondt. Han hadde jo opplevd at samtlige sexpartnere hadde blitt "redde" og bekymret for smerte når de så størrelsen... Er jo litt kjedelig hvis man liker det litt hardt, og det gjør de aller fleste. En eks hadde ganske stor. Det var ikke alltid så gøy, da mine favorittstillinger er bakfra og misjonær med beina over hodet, gjerne hardt og fort. Funka ikke i det hele tatt. Det blir litt mer begrensninger på hva man kan gjøre når den er veldig stor eller veldig liten. Alt har sin sjarm, men middels er mest fleksibelt, mener jeg da Endret 17. februar 2011 av kanel23
Gjest ts Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 godt å høre at det er noen kvinner som foretrekker normal størrelse også, håper hun daten min er en av dem!
Stefan Skrevet 18. februar 2011 #9 Skrevet 18. februar 2011 Dumper hun deg av den grunn, er ikke dette en du ville vært sammen med uansett. Du er over snittet, og har ingenting å være redd for. De fleste kvinner ser på helheten og ikke bare pikken. Bekymrer du deg, så får du lese deg til litt ekstra skills som kan sende henne til himmels. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #10 Skrevet 18. februar 2011 Nei, han har ca 20cm i erigert tilstand og 14-15cm rundt! Han er en gammel kompis og han er ikke den typen som lyver og skryter på seg! Men men, jeg er jo normal, så hvis normal ikke er bra nok for henne, så er det vell strengt tatt hennes tap? Ingen av mine venner har fortalt meg om størrelsen sin nedtil. Hvis denne vennen din ikke skrøt, i hva for en sammenheng kom dette opp da? På samme måte er det ikke vanlig å snakke om omkretsen på overarmen. Med mindre man skryter.
Gjest Energy Skrevet 18. februar 2011 #11 Skrevet 18. februar 2011 Mannen min sin penis er ganske så lik din i str (ja, vi målte lengden på gøy, for lenge siden, hehe!), og han er den beste elskeren jeg har hatt. Han tenker ikke bare "inn og ut", men gjør andre ting også, og jeg det går for meg hver gang. En tidligere romanse hadde større utstyr, men GJESP - det var kjedelig med "inn og ut" greia i 15 min, før han ble ferdig. Så det er ikke alltid størrelsen som er viktigst, men teknikk og ømhet!
Gjest HunterLady Skrevet 18. februar 2011 #12 Skrevet 18. februar 2011 En eks hadde ganske stor. Det var ikke alltid så gøy, da mine favorittstillinger er bakfra og misjonær med beina over hodet, gjerne hardt og fort. Funka ikke i det hele tatt. Det blir litt mer begrensninger på hva man kan gjøre når den er veldig stor eller veldig liten. Alt har sin sjarm, men middels er mest fleksibelt, mener jeg da Slik er det her. Bakfra og misjonær med beina over skuldrene hans er så vonde for meg at jeg kan begynne å gråte eller i verste fall bli sendt på legevakta med store skader. Er helt seriøst dette her. Det plager meg en del. Men en middels kuk så er det lettere å deepthroate, ha analsex og de fleste stillinger funker.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #13 Skrevet 18. februar 2011 Den som intet våger intet vinner! 1
Gjest Heloise Skrevet 18. februar 2011 #15 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Kjære TS.... Jeg har et par ekser som er en god del over gjennomsnittet store. Faktisk var de veldig store! Min kjæreste er ganske liten sammenliknet, litt mindre enn deg. Min kjæreste er en million ganger bedre i senga enn de to svære kjempene noen gang var! Ikke bekymre deg Endret 18. februar 2011 av Heloise
kanel23 Skrevet 18. februar 2011 #16 Skrevet 18. februar 2011 Kjære TS.... Jeg har et par ekser som er en god del over gjennomsnittet store. Faktisk var de veldig store! Min kjæreste er ganske liten, ca. samme eller litt mindre enn deg. Min kjæreste er en million ganger bedre i senga enn de to svære kjempene noen gang var! Ikke bekymre deg Synes du 15-16 cm er lite? Da har ikke du vært borti lite. 1
Gjest Heloise Skrevet 18. februar 2011 #17 Skrevet 18. februar 2011 Jeg rettet på det inlegget forresten.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #18 Skrevet 18. februar 2011 Eksen var enorm,Fikk rifter, smerter og var alltid redd han skulle bunne meg osv, for ikke å snakke om at jeg var livredd for å bli vid Gubben ligger rundt gjennomsnittet og jeg har aldri hatt så god sex som jeg har med han! Så å ha enorm pikk betyr ikke nødvendigvis god i senga...
Gjest Heloise Skrevet 18. februar 2011 #19 Skrevet 18. februar 2011 For ikke å snakke om alle gnagsårene.. Æsj nei
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #20 Skrevet 18. februar 2011 Han jeg var sammen med før jeg traff samboeren min var over snittet og vi hadde god sex. Mannen i mitt liv derimot er som gjennomsnittet og sexen jeg har med han er mye bedre, vi passer bedre sammen ganske enkelt. Dessuten slipper jeg å bekymre meg for at jeg kan bli bunna for hvert jukk (au) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå