Lille Blåklokke Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Ville du kjøpt denne kjolen (uten de stroppene på armene) og hva ville du gitt for den med en nydelig kort jakke/cape i silkestoff med "pels" rundt kragen nede på armene og nede ved kanten. Ny pris samlet er 13 000 for kjolen pluss underskjørt til 1500 og jakken til 2000.. Dette er brukt en gang og kjøpt nytt. Kjolen Endret 17. februar 2011 av Bambi85
Gjest Naenia Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Den var heeeelt nydelig! Magge Sottero Er den sydd om noe?
Gjesten Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Åh, jeg bare elsker Maggie Sottero! Hvor mye du er villig til å gi, må du vurdere selv. Er kjolen bent brukt? Passer den perfekt? Osv.
Lille Blåklokke Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2011 Ja den er helt fantastisk. Den er ikke sydd om, men den har orginalt ikke de armstroppene, noe som gjør den enda finere. Det er jeg som har den, og jeg skal selge den, men aner ikke hva jeg skal legge den ut til. Med alt tilehøret. Den var en drøm og gifte seg i. Jeg trodde den var kjempe varm og tung, men den var helt perfekt hele dagen og natten.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Hvor kjøpte du den? Hvor finner man Maggie Sotterokjoler i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Hvor kjøpte du den? Hvor finner man Maggie Sotterokjoler i Oslo? Kristins Brudesalong
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 * Reklame og annonsering (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan ikke skaffe homeparty-avtaler via forumet, eller verve andre til bokklubber eller lignende.
Lille Blåklokke Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2011 Hvor kjøpte du den? Hvor finner man Maggie Sotterokjoler i Oslo? Kjøpte den i tromsø på en salong.
Lille Blåklokke Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2011 * Reklame og annonsering (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan ikke skaffe homeparty-avtaler via forumet, eller verve andre til bokklubber eller lignende. Dette innleget er ikke ment som noen annonse da, vil høre andres synspunkter på hva jeg skal legge den ut for på finn.... 2
Gjest Naenia Skrevet 18. februar 2011 #10 Skrevet 18. februar 2011 Om du legger den ut for 7000/8000 er jo det en bra pris for begge parter, eller?
Rødtoppen86 Skrevet 18. februar 2011 #11 Skrevet 18. februar 2011 Synes det ser ut som de fleste selger sine kjoler for 5000kr på finn.no. Man kan nok ikke regne med å få altfor mye penger for en brukt brudekjole selv om den er enn så pent brukt. Tilbehør virker det nesten som de gir bort sammen med kjolen. Vet ikke hvor godt markedet er for salg av brudekjoler, men du kan jo prøve deg fram med en pris og se om du får mange henvendelser. Husk ihvertfall å fortell om kjolens størrelse, lengde, farge og alt av slike ting. Lykke til
CathFoto Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 Ca halv pris er tingen for alt som er brukt, men vet om flere som sliter med å få solgt sine på Finn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå