Solbrud Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 Er dette fint? Hva syns dere? Skal snart bestille bryllupskake og det er jo så mye man kan velge i når man leter på nettet, men norske bryllupskaker virker så "trauste" i forhold. Er det noen som har noen gode forslag på pynt på en evt. rosa bryllupskake? F.eks. fargen på marsipanrosene etc. Hadde vært fint å fått noen ideer.
Kame Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 I dag så jeg noen hvite roser med litt blått i kantene hos konditoren - kjempefine! Så, jeg tror egentlig du kan få alle slags farger, det er bare å bestille, det! Hvorfor ikke la noen av fargene på bordet/pynten/blomstene gå igjen på kaka? Selv har jeg veldig lyst på en lys grønnfarge til hvite duker og fatene for "håpet er jo lysegrønt"...1212[ Dette Innlegg er endret av: Kame den 2002-05-08 14:29 ]
Fakse Skrevet 8. mai 2002 #3 Skrevet 8. mai 2002 Synes egentlig at rosa høres litt "Barbie" ut, men dersom du synes det er pent tror jeg ikke det skal være vanskelig å få det til. Men er virkelig brudgommen med på dette da???12
Ada=) Skrevet 8. mai 2002 #4 Skrevet 8. mai 2002 Hei! helt enig i at det kan høres litt "barbie" ut, men jeg har sett rosa bryllupskake og den var kjempefin!!!! Ikke barbie i det hele tatt! tror ikke det er noe problem for brudgommen å si seg enig i det hvis han får sette en "live" eller på bilde.
Solbrud Skrevet 8. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2002 Her er et eksempel på hvordan en rosa kake kan se ut: http://www.net-graphic.no/baker-hansen/forside.html
jbkaarud Skrevet 8. mai 2002 #6 Skrevet 8. mai 2002 Vi skal også ha rosa bryllupskake - noe jeg var i veldig tvil om. Det ble i hvert fall for kjedelig med "hvit" marsipan, tenkte jeg, siden "alle" andre marsipankaker er "hvite". Nå skal vi ikke ha noen stor bryllupskake siden vi skal ha et lite bryllup, men det blir altså et rosa hjerte med bl.a. 2 ringer på til pynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå