Gjest Jay Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Hei tekniske medsøstre Jeg lurer på hvordan jeg får samkjørt apps som jeg har kjøpt via iPhone til MacBook´en min? Når jeg prøver å synkronisere via itunes får jeg opp denne feilmeldingen: "Er du sikker på at du vil synkronisere?Alle eksisterende programmer og tilhørende data på iphone enheten Jay´s iphone vil bli erstattet med programmer fra dette itunes biblioteket." Og jeg vil jo ikke slette alle app´sene!Og når jeg prøver via App store på MacBooken finner jeg ikke ut om jeg får gjort det der heller..
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Hei tekniske medsøstre Jeg lurer på hvordan jeg får samkjørt apps som jeg har kjøpt via iPhone til MacBook´en min? Når jeg prøver å synkronisere via itunes får jeg opp denne feilmeldingen: "Er du sikker på at du vil synkronisere?Alle eksisterende programmer og tilhørende data på iphone enheten Jay´s iphone vil bli erstattet med programmer fra dette itunes biblioteket." Og jeg vil jo ikke slette alle app´sene!Og når jeg prøver via App store på MacBooken finner jeg ikke ut om jeg får gjort det der heller.. Er det den iTunes kontoen/maskinen du satte opp første gang sammen med telefonen, eller har du tidligere synca mot annen maskin?
Gjest Jay Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 det er den jeg satte opp første gang med mobilen, ikke synca med andre maskiner.
herpassion Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Hvis du synkroniserer det med iTunes er det bare for at du vil ha ny musikk på iPhonen, eller er det for å "kopiere" Appsa på pcen.. Du kan synkronisere kun musikk hvis du vil det. Og siden Macbooken er den eneste iTunesen du har synkronisert med, er jo ikke forskjellen stor? Men hva har du gjort for å få opp den mld? har aldri fått den selv, verken ved, iPod, Iphone eller noe på MacBooken. Hmm.. Forklar litt nærmere, slik at jeg letter kan skjønne hva som er galt.. Er litt apple freak.. Haha
Gjest Jay Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 kjekt med svar, skal prøve å forklare så godt som jeg kan! Vanligvis synk´er jeg for å få musikk fra itunes på mac´en til iphone. Nå tenkte jeg at det ville være greit å ha apps som jeg har lastet ned på iphone på mac også, slik at jeg har en backup hvis jeg feks mister iphone og kjøper ny. (Jeg har en god del apps..) Meldingen fikk jeg på itunes da jeg kobla iphone til mac for å synkronisere. Jeg synkroniserte da bilder, musikk etc som vanlig. Meldingen kom opp da jeg ville krysse av for om jeg ønsket å synkronisere apps fra itunes til iphone, ser ikke ut til at det går ann å sync´e andre veien. Håper det avr det du spurte om:)
Henkie Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 kjekt med svar, skal prøve å forklare så godt som jeg kan! Vanligvis synk´er jeg for å få musikk fra itunes på mac´en til iphone. Nå tenkte jeg at det ville være greit å ha apps som jeg har lastet ned på iphone på mac også, slik at jeg har en backup hvis jeg feks mister iphone og kjøper ny. (Jeg har en god del apps..) Meldingen fikk jeg på itunes da jeg kobla iphone til mac for å synkronisere. Jeg synkroniserte da bilder, musikk etc som vanlig. Meldingen kom opp da jeg ville krysse av for om jeg ønsket å synkronisere apps fra itunes til iphone, ser ikke ut til at det går ann å sync´e andre veien. Håper det avr det du spurte om:) Er litt usikker, men; Jeg tror det er et std sprsml som kommer opp når du krysser av for synce feks apps. Tror ikke den sletter noe på mobilen. Skulle den gjøre det, kan jo alle du har lastet ned før, lastes ned på ny gratis selv om det er litt "pes" Dessuten finnes de jo i sikkerhetskopien macen har tatt av iphonen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå