Gå til innhold

Du vet du har fått barn når...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sakset fra dagbladet! :)

Du vet du er blitt mamma eller pappa når...

1. ...du sier merkelige setninger som: "ikke dypp håret til søsteren din i syltetøyet og spis det".

2. ...du synes det er helt naturlig at alle skal ta hensyn til deg - fordi du har barn. Du mener for eksempel at du, på arbeidsplassen, har fortrinnsrett til å bestemme når du skal ha ferieog til å velge hvor du skal sitte på flyet.

resten av lista ligger på http://www.dagbladet.no/a/12634837/

Innlegget er forkortet. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, herlig liste!

Har du originallinken? :)

Skrevet

Syns den var tullete.

Kjenner meg faktisk ikke igjen....

Skrevet

Denne listen minner meg på hvorfor jeg ikke vil ha barn :)

Skrevet

/me like!

Skrevet

Den lista var jo så kjedelig lang at jeg stoppet midtveis. Med en følelse av at den som lagde den har behov for oppmerksomhet og trenger veninner å snakke med om sånt.

Det var jo bare en lang oppramsing av de nye tingene vedkommende hadde lært om seg selv... Snakker om å ha vondt for å akseptere at hun har forandret seg av å få barn.

Sannsynligvis savner hun den tiden hun kunne gå ut med venninner.

Og muligens har hun vært fordømmende før mot mødre som bare snakket om eget barn, og veninner som proiriterte barna i stedet for vennskapet med henne...

For den lista virket som et eneste sterkt behov for å rydde opp i eget hode overfor seg selv, og erkjenne hvordan hun har blitt...

Skrevet

Syntes listen var festlig jeg. Var vel bare 5 punkter jeg ikke kjente meg igjen i, og lo høyt ved flere anledning :skratte:

Skrevet

Morsom liste. Jeg kjente meg igjen i mange av punktene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...