Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe Spotify Premium i gave til en som er i USA, men er usikker på om dette går og i så fall hvordan jeg gjør det. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

såvidt jeg vet er ikke Spotify lansert i USA enda.

Skrevet

Det er jo bare å opprette en konto og kjøpe spotify premium, så gi brukernavn og passord til det mennesket du ønsker å gi det til :) Har jo ikke noe å si om det er lansert i USA eller ikke, det er jo bare en nettadresse alikevel, og den har jo alle tilgang til..

Gjest padawan
Skrevet

nei, det er ikke bare en nettadresse. når Spotify finner ut hvilkent land du er i på bakgrunn av IP-adressen din så kan du i verste fall få beskjed om at Spotify enda ikke er lansert i landet du er i. registrerer du en norsk konto kan du maks bruke den i 14 dager i et annet land før du må skifte oppholdsland i kontoen din..og da er du tilbake på bar bakke igjen. vit hva du snakker om før du uttaler deg om slike ting.

Spotify kommer antageligvis til å bli lansert i USA i mars.

Skrevet

nei, det er ikke bare en nettadresse. når Spotify finner ut hvilkent land du er i på bakgrunn av IP-adressen din så kan du i verste fall få beskjed om at Spotify enda ikke er lansert i landet du er i. registrerer du en norsk konto kan du maks bruke den i 14 dager i et annet land før du må skifte oppholdsland i kontoen din..og da er du tilbake på bar bakke igjen. vit hva du snakker om før du uttaler deg om slike ting.

Jeg kan jo bruke spotify´en min uansett hvor jeg befinner meg og hvilken pc jeg bruker, så kan ikke helt skjønne at dette er et problem. Har aldri hatt noen av de problemene du sikter til.. Jeg er mye ute å reiser i jobb, og som sagt så har det aldri vært noe problem å bruke spotify der jeg har oppholdt meg!

Gjest padawan
Skrevet

men nå regner jeg med du har brukt det på reise mens du har vært mindre borte enn to uker, ikkesant?

Skrevet

Det er jo bare å opprette en konto og kjøpe spotify premium, så gi brukernavn og passord til det mennesket du ønsker å gi det til :) Har jo ikke noe å si om det er lansert i USA eller ikke, det er jo bare en nettadresse alikevel, og den har jo alle tilgang til..

Jeg trodde også det fungerte som dette..

Selv om du mener andre har feil, så trenger du ikke bli frekk. Hva tjener man på det?

Skrevet

men nå regner jeg med du har brukt det på reise mens du har vært mindre borte enn to uker, ikkesant?

Har vært på jobbrelaterte reiser lenger enn 14 dager og alikevel har det aldri vært noe problem.

Skrevet
Registrerer du en norsk konto kan du maks bruke den i 14 dager i et annet land før du må skifte oppholdsland i kontoen din..og da er du tilbake på bar bakke igjen. vit hva du snakker om før du uttaler deg om slike ting.

Vel, du har jo ikke selv noen anelse hva du snakker om! Så ikke vits å være nesevis mot andre. :kjefte:

Så for å genta deg; "vit hva du snakker om før du uttaler deg om slike ting."

Spotify - Premium

Question: I’m going to travel outside my profile country, can I use Spotify there?

Answer: If you are a free user you can log in abroad for up to 14 days. If you are traveling for a longer period, you might consider a Premium subscription. Premium users are licensed for unlimited travel. You would be able to enjoy Spotify, without ads, in any country…

• Liker 1
Skrevet

Vel, du har jo ikke selv noen anelse hva du snakker om! Så ikke vits å være nesevis mot andre. :kjefte:

Så for å genta deg; "vit hva du snakker om før du uttaler deg om slike ting."

Spotify - Premium

Det var det jeg trodde jeg også :)

Gjest padawan
Skrevet

denne sidenstår følgende:

Spotify is currently available in Sweden, Norway, Finland, the UK, France, Spain and the Netherlands. We hope to launch in more countries in the future. You can use Spotify Premium in all countries, however you can only buy premium and sign up in our launch countries.

og i følge denne siden vet de ikke når de skal relansere det i andre land.

dermed står jeg på mitt at Spotify foreløbig ikke er tilgjengelig i USA.

Skrevet

denne sidenstår følgende:

og i følge denne siden vet de ikke når de skal relansere det i andre land.

dermed står jeg på mitt at Spotify foreløbig ikke er tilgjengelig i USA.

Men så lenge man oppretter Premium kontoen her, så kan den brukes ubegrenset i andre land, uavhengig om hvor det tilgjengelig eller ikke. Som jeg skrev i det første innlegget mitt. Det er kun den gratis utgaven man ikke kan benytte seg av lenger enn i 14 dager...

Skrevet

Chill, folkens!

Jeg har flere venninner som bor i land der Spotify ikke er lansert, men det problemet løser vi lett. Vi som bor i Norge logger inn på deres Spotify-account en gang i blant, problem solved, og venninnene mine får brukt Spotify hvor enn de er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...