AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Heisann! Jeg kjøpte noe på Strawberrynet som kosta rett over 400 kroner, så når pakken kom så måtte jeg betale 212 kroner på posten jeg tok bilde av kvittering og fyltte ut "moms-refund-skjemaet", som ligger på nettsia deres. Dette er snart 2 uker siden. Vet noen når jeg vil få dem inn på konto? jeg skulle få en bekreftelse innen 48 timer - tror jeg det stod.. men det har jeg ikke fått.. bare fått kopi av det jeg skrev til dem. har sendt mail til dem så og si hver dag, uten å fått noe svar.. noen som har råd?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Jeg pleier å få en bekreftelse på at de har fått skjemaet ganske kort til etter jeg har sendt det inn (det er nok den mailen du har fått, der det står kopi av det du sendte til dem). 5 dager senere, fikk jeg en mail hvor det stod: "Dear Customer, We just wanted to let you know that we have received your VAT refund request, but our customer service department is currently experiencing a high volume of emails and it’s going to take us an extra day or two to process your refund. We do apologise for this delay and we’re working as fast as we can." Pengene var inne hos meg etter ca 2 uker (+/-). Mulig det er sto pågang der nå, og det tar litt ekstra tid. Vet ikke hvilken mail du har sendt til, men på denne: [email protected] fikk jeg svar rimelig kajpt ang. en annen ting jeg lurte på, så du kan jo prøve. Evt. har de en facebookside der de ser ut til å være flinke til å svare, så du kan jo prøve der også.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 okei, men da skal jeg prøve igjen!! tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå