Conuren Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Er det noen som har giftet seg i lyseklosterruinene på Os og kan fortelle litt om hvordan man kan gå frem for å bestille der?
SlowMotion Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Vil tro at du enten må ta kontakt med Os Kyrkje og ordne det gjennom dem, eller ta direkte kontakt med eieren av Lysekloster gard. Ville nok prøvd Os Kyrkje først, de vet nok råd der Men jeg bare antar at du vil ha kristen vielse? Om du vil ha human-etisk vielse trenger du sikkert bare godkjenning fra grunneier.
Conuren Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2011 Vil tro at du enten må ta kontakt med Os Kyrkje og ordne det gjennom dem, eller ta direkte kontakt med eieren av Lysekloster gard. Ville nok prøvd Os Kyrkje først, de vet nok råd der Men jeg bare antar at du vil ha kristen vielse? Om du vil ha human-etisk vielse trenger du sikkert bare godkjenning fra grunneier. Takk for svar. Da skal vi prøve å kontakte Os kyrkje Ja jeg vil ha kristen vielse, har "egen" prest, men har veldig lyst å ha vielsen ute og jeg synes å huske at det var ganske pent der.
SlowMotion Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det er nydelig der, helt enig! Bare husk at det er åpent for allmennheten, og et svært populært turområde, så dere får nok ingen privat vielse Edit: Husk også at der er begrenset med parkeringsplass, om dere skal ha stort følge! Endret 18. februar 2011 av SlowMotion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå