Felicia Femina Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 The Testament. Fantastisk bok, anbefales på det varmeste. Snart skal jeg hive meg over The Summons og håper den er like god. Har du sansen for Grisham? Hvilken av hans bøker er din favoritt?
blå Skrevet 27. oktober 2003 #2 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har aldri lest Grisham jeg, men jeg har to bøker av han i hylla. "stevningen" og "enke for et år" (det er grisham det? eller roter jeg)
Gjest Hilde K S Skrevet 27. oktober 2003 #3 Skrevet 27. oktober 2003 Enke for et år er John Irving. Min favoritt av Grisham tror jeg må være Regnmakeren. Firmaets mann er også knallgod. Begge er laget filmer av !
Felicia Femina Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2003 The Raimaker var også en god bok, ja, og filmen var til å bli swept away with. Takket være han som spilte hovedrollen
Mette Skrevet 27. oktober 2003 #5 Skrevet 27. oktober 2003 Tror jeg har lest det mest av Grisham, det er kun en jeg syntes var litt tung og langdryg, vet ikke helt om jeg likte den. Det var Det malte huset. Det er en skildring om en gutts tøffe hverdag.
Felicia Femina Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2003 Og favoritten din, Remyline, er?
Gjest Meg Skrevet 27. oktober 2003 #7 Skrevet 27. oktober 2003 Gjorde meg akkurat ferdig med "Kongen av tort og svie" nå, den var kjempebra!!! Favoritt? Kanskje "Broderskapet" Har lest mange av bøkene hans, en annen som passer bra nå er "O jul med din glede" (Er litt usikker om jeg husker titlene rikdig da...)
Mette Skrevet 27. oktober 2003 #8 Skrevet 27. oktober 2003 Juryen, Firmaetsmann, Testamentet og Regnmakeren han skriver godt, ikke lett og plukke ut en.
Nitha Skrevet 27. oktober 2003 #9 Skrevet 27. oktober 2003 Min Grisham-favoritt er fremdeles den første - A time to kill. Dernest kanskje The Pelican Brief og så The brethren. Ja - jeg har også Grisham-dilla. Som journalist synes jeg han har et språk som nærmest er uovertruffent. Men bøkene er definitivt best på originalspråket - derav er det i hovedsak de jeg har i bokhylla. Snart kommer også en ny film, basert på the runaway jury, med både Gene Hackman, Dustin Hoffmann og John Cusak! Gleder meg !! Fru Nitha
coda Skrevet 27. oktober 2003 #10 Skrevet 27. oktober 2003 Holder akkurat på med King of Torts, virker like bra som det meste annet. Har ingen favoritt, men det blir stort sett en Grisham-bok jeg plukker med meg på flyplassen når jeg har behov for lesestoff - da vet jeg at jeg får noe bra.
Felicia Femina Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2003 Har ingen favoritt, men det blir stort sett en Grisham-bok jeg plukker med meg på flyplassen når jeg har behov for lesestoff - da vet jeg at jeg får noe bra. Det er dette som er så fascinerende med Grishams bøker; de kan like gjerne sortere under "kiosklitteratur", men man føler man leser kvalitetslitteratur. Lettleste bøker uten å være lettvektere. Addictive from page 1.
Brownie Skrevet 27. oktober 2003 #12 Skrevet 27. oktober 2003 Nettopp ferdig med Partneren - veldig bra, og uventet slutt. Brownie
Gjest Catwoman Skrevet 27. oktober 2003 #13 Skrevet 27. oktober 2003 Elsker John Grisham Har vel lest alle hans bøker, untatt den aller første han skrev. Men skal lese den og. Den aller beste må vel være Juryen tror jeg. Med muligens Testamentet som nummer to. Syns det malte huset også er super.
Gjest Hilde K S Skrevet 27. oktober 2003 #14 Skrevet 27. oktober 2003 Hadde helt glemt "O jul med din glede" Den er varm og morsom og anbefales ! Har ønsket meg kongen av tort og svie til jul !
Gjest Meg Skrevet 27. oktober 2003 #15 Skrevet 27. oktober 2003 Hadde helt glemt "O jul med din glede" Den er varm og morsom og anbefales ! Har ønsket meg kongen av tort og svie til jul ! Da håper jeg du får ønsket ditt oppfylt
Felicia Femina Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #18 Skrevet 28. oktober 2003 Helt klart "Testamentet" MarianneE, har du lest The Summons (Stevningen) også?
Gjest Catwoman Skrevet 30. oktober 2003 #19 Skrevet 30. oktober 2003 Og nå er det laget film av juryen :D Gleder meg til å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå