Purple Toxic88 Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 må bare skrive litt her inne på KG, siden jeg gjorde dette alene fant henne livløs i buret i går, og i dag tok jeg turen opp i skogen med henne.. desverre ble det under en meter med snø og ikke jord, men hun fikk nå ihvertfall en verdig avskjed <3 uvant og ikke høre noe gnaging på buret eller rasling rundt inni der, men nå har hun det mye bedre ihvertfall <3 hun var passert 2år, og blind på begge øynene, så var forbredt på dette, men fortsatt utrolig trist da det faktisk skjedde R.I.P tullamor
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Uff, så trist.. Dverghamsteren min døde for to uker siden, så jeg vet hvordan du har det. Min var også litt over 2 år gammel. Jeg har ikke orket å gå inn på rommet der han bodde siden han døde, for jeg blir så lei meg når jeg vet han ikke er der mer Man blir jo så glad i disse dyra
Leo Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Hamstere er søte og trivelige små dyr. Hvil i fred Tullamor! Jeg forstår i hvert fall veldig godt at det går an å sørge over et hamster!
Aurora M. Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Hvil i fred Tullamor! Og klem til deg som har mistet vennen din.
Raven Emerald Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Uff, dette minner meg om at lille vesla mi neppe kommer til å leve mye lengre... Hun er litt over to år gammel, og selv om hun er kvikk og rask enda, kan det fort endre seg. *Klemmer til deg* Har virkelig vondt med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå