Gå til innhold

Dere bifile menn

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

At jeg ikke alltid tenker som en mann betyr ikke at jeg nødvendigvis tenker som en kvinne ;)

Jeg låser ikke mine tanker i et bestemt mønster fordi jeg er mann, jeg streber etter å komme i kontakt med min dualitet :) Jeg er ikke så redd for å bli oppfattet som feminin, men det har ikke alltid vært slik.

Fantastisk. Virkelig. :)

Jeg opplever mange menn som streber etter å konstant følge den maskuline strømmen, og som er livredde for å bli oppfattet som noe annet enn en heterofil og mannete mannemann. Blir litt oppgitt over enkelte og skulle ønske flere var som du beskriver, altså at man er den man er uansett kjønn og legning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever mange menn som streber etter å konstant følge den maskuline strømmen, og som er livredde for å bli oppfattet som noe annet enn en heterofil og mannete mannemann. Blir litt oppgitt over enkelte og skulle ønske flere var som du beskriver, altså at man er den man er uansett kjønn og legning.

Det siste som forandrer seg er folks tanker. Det vil si, samme hvor strenge lover vi innfører mot diskriminering, så vil folk fortsatt tenke seg og sitt. Det må generasjoner til for å bli kvitt de tankegangene. Derfor er det så viktig at vi lærer de kommende generasjonene at de er individer, ikke kjønn. Personlig tror jeg også unisex-garderober, unisex-toalett, osv også ville vært en fordel. Jo mindre oppdeling etter kjønn, jo mindre tenker man at man er det ene eller det annet kjønn. Og visst, jeg vet jeg er radikal i tankegangen der.

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Vi hadde en gutt i klassen som ble mobbet som homo fordi han fønet håret, I kid you not! I all hovedsak av gutter som hørte på Bon Jovi og Europe :)

Endret av MikeWaters

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...