Gå til innhold

problemer i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med samme mannen i over ett år nå og hele denne tiden har vi hatt helt topp sex. Men jeg begynner å bli litt lei av at han går litt for mye "rett på sak". jeg har prøvd å si flere ganger at jeg liker å bli tatt på både her og der men virker ikke som det trenger inn. Han vil liksom bare ned dit. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan si eller gjøre for å få han til å forstå? For som ting er nå har vi sex bare sjeldnere og sjeldnere fordi jeg rett og slett syns det er kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner det du mener, at det blir kjedelig. Jeg har vært sammen ei som var også ganske annerledes i begynnelsen, og vi har vært sammen i litt over 2 år. Og etter ett år har det også blitt "rett på sak" fra hennes side. Hun vil ikke bli tatt på, og så blir det bare "wham bang thank you mam". Det er frustrerende fordi jeg elsker å explore med henda, men det skjer aldri. Vi har pratet om det så mye, at jeg bare bryr meg ikke lengere. Lykke til, jeg håper det kommer til å forandre seg for din del, ellers, så kan du bare få kontakt, så hjelper vi hverandre. ;-)

Skrevet

Jeg hadde det også dette problemet. Heldighvis så kan jeg prate åpent om sex med typen så jeg fant et par internett sider til han med forskjellige ting vi kunne teste ut. Han var villig til å lese det og dermed hadde vi løst problemet etter som han selv hadde mulighet til å få nye ideer ved hjelp av de sidene.

Det som jeg fant frem til han var helt vanlig ting som "hvordan fingre en jente", "hvor har jenter sine erogene soner" etc. Selvfølgelig passet jeg på å gi ham sider med ting jeg vet at jeg liker.

Det fungerte topp for oss. :jepp:

Skrevet

SA_GUY: haha takk for det, men jeg er faktisk lykkelig med min kjære..:)

Anonym: kan vel alltids prøve det også men tviler på det når inn når han ikke vil forandre noe etter at jeg har sagt hva jeg trenger...

Skrevet

Det er frustrerende fordi jeg elsker å explore med henda,

WTF!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...