Gå til innhold

Flørter dere dirty?

Fremhevede innlegg

Gjest Anjelika
Skrevet

Sjekketriks for menn:

1. Når du ser ei dame du vil ha, gå bort til henne å si "Penisen min!". Ikke le eller tull, men si det helt seriøst og litt henslengt. Spør deretter hvordan hun har det. Hun vil bli litt fortumlet og vil bli nysgjerrig på deg.

Spør aldri om hva hun driver med om dagene, hvor hun jobber, alder osv. (Booooring!)

La henne styre samtalen litt, før du ser henne dypt i øynene og spør direkte: "Har du kjæreste?"

2. Ta henne hardt i hånden og si "Bli med meg!". Om hun gjør motstand eller virker nølende, så ser du alvorlig på henne og sier: "Jeg sa, bli med meg!"

Mange kvinner liker å bli styrt.

3. "Vet du hva forskjellen på deg og en bowlingkule er?" Hun sier nei.

"Jeg får bare tre fingre inn i bowlingkula!"

Hun vil bli svært fornærmet til å begynne med, men det har vist seg at frekkhet og fornærmelse kan være meget effektivt.

:skratte:

Det må være de tre dårligste sjekketriksene jeg har hørt, og jeg har hørt en del!

Har forsåvidt vært ute for versjoner av nr 2, og blir bare hissig. Det er å trykke på helt feil knapper hos meg iallefall, jeg er vanligvis ikke aggressiv mot sjekkere men akkurat den typen der tåler jeg ikke.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Det må være de tre dårligste sjekketriksene jeg har hørt, og jeg har hørt en del!

Har forsåvidt vært ute for versjoner av nr 2, og blir bare hissig. Det er å trykke på helt feil knapper hos meg iallefall, jeg er vanligvis ikke aggressiv mot sjekkere men akkurat den typen der tåler jeg ikke.

Nei, det funker ikke på absolutt alle.

Men vet om flere som sier "det hadde aldri funka på meg!!", men så gjorde det det likevel. :gjeiper:

Gjest Maneater
Skrevet

Den der er jo gull når en ikke får oppmerksomhet og går rett bort til en annen dude og kliner med ham. Det er en viss forskjell på dirty talk og være en drittsekk a'la paskesjollvobjæ, mange damer kan ikke eskalere, de kan bare erte (dirty slut) og til slutt går de lei og kjører hånda rett ned i buksa på sin utkårede... huff-a-meg.

En elefant som er fly forbanna.....

..og der gikk all den feminine sjarmen rett ut av vinduet :fnise:

... har hørt at elefanter har en skikkelig snabel! :rodmer:

Gjest Maneater
Skrevet

Ja du... har noe klissete i håret etter ditt dobesøk :hoppendeglad:

Dette blir skittent. Håper det er plass til en elefant i dusjkabinettet!

Gjest Anjelika
Skrevet

Nei, det funker ikke på absolutt alle.

Men vet om flere som sier "det hadde aldri funka på meg!!", men så gjorde det det likevel. :gjeiper:

Hehe sant det, men jeg tviler på det går hjem hos damer som har vært ute en vinternatt før. Mest sannsynlig går det vel best hjem hos de uerfarne, de desperate, de dumme og de som er så uinteressante selv at de faktisk synes sånt er kreativt, nytt og spennende. Men er man bare ute etter et ligg så er vel ikke det så farlig :fnise:

Gjest Maneater
Skrevet

Plass?

Denne har integrert slangetrommel :lur:

Ja for en trenger ofte ikke å rulle ut meter for meter da...kommer til å drømme om slanger i natt!

Gjest HunterLady
Skrevet

Hehe sant det, men jeg tviler på det går hjem hos damer som har vært ute en vinternatt før. Mest sannsynlig går det vel best hjem hos de uerfarne, de desperate, de dumme og de som er så uinteressante selv at de faktisk synes sånt er kreativt, nytt og spennende. Men er man bare ute etter et ligg så er vel ikke det så farlig :fnise:

Mange menn foretrekker jo damene så unge som mulig, så da går det vel rett hjem da! ;)

De triksene hadde for øvrig ikke funka på meg heller, med mindre jeg hadde bestemt meg for at han skulle jeg ha uansett.

Gjest Maneater
Skrevet

Er det noen med nickname "Harding" på forumet. Det må være en belastning...

Skrevet

Haha, så mye bullshit det går an å samle i ett tråd! :skratte:

Skrevet

Hahahah!! Det samme tenkte jeg :fnise: Kanskje det funker på damer som liker å bli ydmyket og bestemt over. Not me.

Skrevet

Sjekketriks for menn:

1. Når du ser ei dame du vil ha, gå bort til henne å si "Penisen min!". Ikke le eller tull, men si det helt seriøst og litt henslengt. Spør deretter hvordan hun har det. Hun vil bli litt fortumlet og vil bli nysgjerrig på deg.

Spør aldri om hva hun driver med om dagene, hvor hun jobber, alder osv. (Booooring!)

La henne styre samtalen litt, før du ser henne dypt i øynene og spør direkte: "Har du kjæreste?"

2. Ta henne hardt i hånden og si "Bli med meg!". Om hun gjør motstand eller virker nølende, så ser du alvorlig på henne og sier: "Jeg sa, bli med meg!"

Mange kvinner liker å bli styrt.

Hun vil bli svært fornærmet til å begynne med, men det har vist seg at frekkhet og fornærmelse kan være meget effektivt.

4. Vis alltid de litt chubby venninnene hennes oppmerksomhet og vær hyggelige mot de. Det er nemlig de som til syvende og sist kan avgjøre om du får deg et ligg eller ikke. Venninner har påvirkningskraft og vil advare henne om du er en dritt.

5. Ignorer den peneste som alltid får oppmerksomhet. Hun vil bli svært nysgjerrig og frustrert på hvorfor hun ikke får din oppmerksomhet.

Den klassiske.

Ojsann. Her har du oppsummert alle triksa som overhodet ikke fungerer på meg.

Jeg hadde tenkt at fyren hadde svært lav sosial, intellektuell og seksuell intelligens. For ikke å snakke om manglende respekt og total mangel på selvinnsikt.

No can do on my behalf.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bevise for deg at kvinner har minst 5 forskjellige erogene soner i halsregionen.

:lur:

Næheæi - det tror vi ikke på. Forlanger at vi tester dette ut gjennom gjentatte forsøk! :jepp:

Skrevet

Næheæi - det tror vi ikke på. Forlanger at vi tester dette ut gjennom gjentatte forsøk! :jepp:

Yes, I'm inn for å prøve!

Gjest HunterLady
Skrevet

Ojsann. Her har du oppsummert alle triksa som overhodet ikke fungerer på meg.

Jeg hadde tenkt at fyren hadde svært lav sosial, intellektuell og seksuell intelligens. For ikke å snakke om manglende respekt og total mangel på selvinnsikt.

No can do on my behalf.

Jeg antar at det funker på de som har litt lav sosial intelligens. Og det er vel ofte disse personene såkalte playere har størst sjangs på. :)

Skrevet

(Bare til opplysning, det er fire hull på en bowlingkule ;-)

Ellers artige forslag, HL! Har du opplevd noen av disse selv eller fant du bare på de..?

Gjest SnakeOil
Skrevet

Hehe, denne funker som nevnt som på-kanten flørt for min del :P

Gjest HunterLady
Skrevet

(Bare til opplysning, det er fire hull på en bowlingkule ;-)

Ellers artige forslag, HL! Har du opplevd noen av disse selv eller fant du bare på de..?

Har den ikke bare tre da??? :lur:

Har ikke erfart alle selv direkte, men har en samboer som har holdt seminarer om sjekking, samt vært en del av enkelte communities rundt omkring i landet. (dette var i fortiden da, ikke nå lenger at all!)

Så han har fortalt en god del, pluss at jeg har lest mine bøker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...