Gå til innhold

Flørter dere dirty?

Fremhevede innlegg

Gjest Maneater
Skrevet

En utfordring til alle menn:

Hvordan ville dere likt å få håndgranaten deres til å eksplodere?

Noen bedre?

Videoannonse
Annonse
Gjest SnakeOil
Skrevet

Jeg kan bevise for deg at kvinner har minst 5 forskjellige erogene soner i halsregionen.

:lur:

Gjest Katten.
Skrevet

Du tar ut splinten og hiver den laaaangt vekk?

Gjest Maneater
Skrevet

Du tar ut splinten og hiver den laaaangt vekk?

Kan godt være der når det eksploderer!

Skrevet

Jeg kan bevise for deg at kvinner har minst 5 forskjellige erogene soner i halsregionen.

:lur:

Utdyp takk :jepp:

Skrevet

M.a.o. dette er svaret på gåten om hvordan man får en elefant til å fly? :huh:

Skrevet

Nei, det er den om hvorfor kyllingen gikk over veien... :kaklehone:

Gjest Maneater
Skrevet

Elefanter har også snabel! :fnise:

Gjest Maneater
Skrevet

Dette ble booooring.

Er det virkelig så vanskelig å produsere litt dirty talk guttemenn?

Jeg trenger inspirasjon så får vi se hva jeg kommer med...

Gjest HunterLady
Skrevet

Sjekketriks for menn:

1. Når du ser ei dame du vil ha, gå bort til henne å si "Penisen min!". Ikke le eller tull, men si det helt seriøst og litt henslengt. Spør deretter hvordan hun har det. Hun vil bli litt fortumlet og vil bli nysgjerrig på deg.

Spør aldri om hva hun driver med om dagene, hvor hun jobber, alder osv. (Booooring!)

La henne styre samtalen litt, før du ser henne dypt i øynene og spør direkte: "Har du kjæreste?"

2. Ta henne hardt i hånden og si "Bli med meg!". Om hun gjør motstand eller virker nølende, så ser du alvorlig på henne og sier: "Jeg sa, bli med meg!"

Mange kvinner liker å bli styrt.

3. "Vet du hva forskjellen på deg og en bowlingkule er?" Hun sier nei.

"Jeg får bare tre fingre inn i bowlingkula!"

Hun vil bli svært fornærmet til å begynne med, men det har vist seg at frekkhet og fornærmelse kan være meget effektivt.

4. Vis alltid de litt chubby venninnene hennes oppmerksomhet og vær hyggelige mot de. Det er nemlig de som til syvende og sist kan avgjøre om du får deg et ligg eller ikke. Venninner har påvirkningskraft og vil advare henne om du er en dritt.

5. Ignorer den peneste som alltid får oppmerksomhet. Hun vil bli svært nysgjerrig og frustrert på hvorfor hun ikke får din oppmerksomhet.

Den klassiske.

Gjest Maneater
Skrevet

Hvor ble det av Kattetassen "Katten"?

for når katten er borte danser musen på bordet...

Gjest SnakeOil
Skrevet

Utdyp takk :jepp:

Ja du får komme innom, så skal jeg vise deg ;-)

Gjest SnakeOil
Skrevet

Sjekketriks for menn:

Du har lest The Game ^^

Skrevet

Sjekketriks for menn:

spør direkte: "Har du kjæreste?"

2. Ta henne hardt i hånden og si "Bli med meg!". Om hun gjør motstand eller virker nølende, så ser du alvorlig på henne og sier: "Jeg sa, bli med meg!"

Mange kvinner liker å bli styrt.

Haha, tror jeg hadde blitt kjempeskremt om noen hadde gjort dette med meg på byen! Selvfølgelig kan det være svært opphissende med menn som tar styringen og kontrollen over situasjonen, men tror ikke dette er måten...

Gjest HunterLady
Skrevet

Du har lest The Game ^^

Har lest mye rart jeg. Husket ikke at dette var fra den boka, men det stemmer sikkert. Har forresten "live" erfaring også. :)

Skrevet

Den der er jo gull når en ikke får oppmerksomhet og går rett bort til en annen dude og kliner med ham. Det er en viss forskjell på dirty talk og være en drittsekk a'la paskesjollvobjæ, mange damer kan ikke eskalere, de kan bare erte (dirty slut) og til slutt går de lei og kjører hånda rett ned i buksa på sin utkårede... huff-a-meg.

En elefant som er fly forbanna.....

..og der gikk all den feminine sjarmen rett ut av vinduet :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Haha, tror jeg hadde blitt kjempeskremt om noen hadde gjort dette med meg på byen! Selvfølgelig kan det være svært opphissende med menn som tar styringen og kontrollen over situasjonen, men tror ikke dette er måten...

Heheh, skjønner hva du mener, men det gjelder å gjøre dette riktig, ha rette holdningen og blikkontakt, vise jenta at det er trygt samtidig som det er litt farlig.

Slettes ikke alle dette funker på, eller som får det til å funke. Trygg personlighet og selvsikkerhet er nøkkelordene. :)

Gjest Maneater
Skrevet

Ja du får komme innom, så skal jeg vise deg ;-)

Når vi kommer innom (horehuset? :lur: ) her må du bruke ord. Kanskje flere er nysgjerrige på "What you've got"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...