Gå til innhold

Flere faste partnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig med flere faste partnere som en treffer,har det hyggelig sammen med, Har sex sammen med ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk.

Selv har jeg ett par gode venner med fordeler, minst en av disse også har en annen. Man må jo dele på godene. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk.

Selv har jeg ett par gode venner med fordeler, minst en av disse også har en annen. Man må jo dele på godene. :klemmer:

Takk, ja er vel gjærne slik en har flere venner som en liker spes. godt :klemmer:

Skrevet

Jeg deler ikke, uansett sivil status.

Tar heller en runk enn å være borti ei jente som knuller på flere "venner".

Skrevet

Vanlig og vanlig. Hvis "alle" parter vet om hva som foregår, og det er ok for dem, så kan en vel gjøre som en føler for. Men å gå bak ryggen på noen på en slik måte, synes jeg er langt fra greit..

Gjest Sommertid
Skrevet

Tja, jeg har en fast fuckbuddy, men kan finne på å ha en ons en sjelden gang også. Dette er han klar over og så lenge han synes det er ok så kommer jeg til å fortsette med det.

Han sier at han ikke holder på med noen andre en meg.

• Liker 1
Skrevet

Ja, absolutt. Gifte menn er jo skapt til å ha uforpliktende sex med.

Og også pulevenner er fint, men det er viktig å være åpen og påpasselige med hygienen.

Skrevet

Er vel ikke så gammeldags eller spesielt prippen, men å skulle ha uforpliktende sex med flere samtidig høres veldig merkelig ut for meg. Dere som har det, hvordan tenker dere?

Jeg er virkelig genuint interessert i å høre om hvordan dere tenker. :jepp:

Skrevet

Menns drømmesituasjon, å få knulle rundt med en masse damer. Tror damer ville slitt mer med dette, de søker etter en å ha fast forhold til.

Skrevet

Er vel naturlig å ha flere sexpartnere når en er singel

Skrevet

Ja, absolutt. Gifte menn er jo skapt til å ha uforpliktende sex med.

Og også pulevenner er fint, men det er viktig å være åpen og påpasselige med hygienen.

Bare lurer, hvorfor gifte?

Skrevet

Virker som dette blir mer og mer vanlig, paralent med at polyamory begynner komme ut fra subkulturene :)

• Liker 1
Skrevet

[/quote

Jeg er Ab som ikke er spesielt gammeldags eller prippen.

At man, som singel, har flere sexpartnere er selvfølgelig helt naturlig. Skulle bare mangle.

Det som er spesielt for meg er at noen har opptil flere knullekompiser SAMTIDIG.

Det er det jeg lurer på hvordan er greit?

Skrevet

Ja, det ligger vel i kortene. Siden man da er fri og frank til å finne på hva som helst uten å forholde seg til en partner.

Gjest Oslo single
Skrevet

Er det vanlig med flere faste partnere som en treffer,har det hyggelig sammen med, Har sex sammen med ?

Som 36 år gammel Oslo-single kvinne, må jeg si at mønsteret er kun 1 mann!

Har en full jobb, fritidsinteresser, aktiviteter og noen venner en skal treffe inne i mellom, så strekker ikke tiden til mer enn 1 mann.

Ønsker ikke å forholde meg til flere enn 1 mann som single.

Skrevet

Jeg kunne aldri hatt et seksuelt forhold til flere enn en person om gangen. Sex er såpass intimt og personlig at det bare er forbeholdt ett menneske, mer enn det tror jeg rett og slett hadde blitt en psykisk påkjenning.

• Liker 1
Skrevet

Slik jeg oppfatter min bekjentskapskrets og samfunnet generelt er det ikke vanlig (i betydningen norm) at den gjennomsnittlige nordmann har flere faste partnere samtidig. Om den gjennomsnittlige single nordmannen har jeg heller ikke inntrykk av.

Om det blir mer vanlig mener jeg det er bra, jeg anser meg selv som polyamorøs og føler det er svært vanskelig å si til andre at man er åpen for flere sexpartnere, i hvert fall nå som jeg er i et fast forhold. Heldigvis er damen min på samme måte (hun er bifil og ønsker kun jenter utnom meg) så vi får diskutert det mye :sjenert:

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig. Jeg hører ikke så mye om sexlivet til den og den. Det som har flere baller i luften er definitivt de som ser på sex pare som nytelse. Viderekomne. Jeg har noen kammerater som snakker om at han er pulevenn med flere, men jeg har sett igjennom flere. Mange gutter hvertfall som skryter og overdriver. Tenk deg selv da om du kunne hatt et seksuelt forhold til flere samtidig. Virker utenkellig for meg. Er nok mer unormalt enn normalt. Attraktive jenter og gutter som har muligheten til å ha flere, men når jeg tenker meg om kan jeg ikke tenke meg at noen har interesse av å pule mange samtidig med mindre en jakter ONS.

Skrevet

Jeg er riktignok sexgal - men så gal er jeg ikke !!!

Har man 1 sprek mann , så trenger man ikke flere . Uansett hvor sexgal man skulle være . Da supplerer man bare med litt solosex innimellom og tilpasser seg forholdene , og klarer seg dermed utmerket !

Flere partnere er NASTY !!! Tenk om sjalusidrama oppstår mellom mennene og de får vite om hverandre ? Dette er å be om trøbbel , spør du meg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...