Gjest Student89 Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Hei. Ser etter ei ny seng etter at jeg sover ganske dårlig i min billig seng fra IKEA. Tenkte på ei fra Skeidar, hvilke andre butikker har gode senger? Kvalitetet er viktigere enn pris.
Henkie Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Hei. Ser etter ei ny seng etter at jeg sover ganske dårlig i min billig seng fra IKEA. Tenkte på ei fra Skeidar, hvilke andre butikker har gode senger? Kvalitetet er viktigere enn pris. IKEA har supergode senger hvis du går opp litt i pris. Både myke og harde. Uansett er de antagelig mye rimeligere enn hos Skeidar osv Vi hadde Wonderland, og byttet til IKEA og er kjempefornøyde. Dessuten har de 90 dagers full bytterett. Sover du ikke godt kan du bytte senga - uten videre spørsmål
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Andre som har gode senger er Bohus og Hästens. Jeg har en Wonderland VIP fra Bohus som jeg er knallfornøyd med. Kan absolutt anbefales.
Athene Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Husker jeg hadde IKEA seng som student... Har etterhvert oppgradert til en stor Jensen kontinentalmadrass. Kan absolutt anbefales. Men legg litt penger i det, ca 20 000 pluss for skikkelig kvalitet. Men mtp IKEA senger... Invester i en god, tykk overmadrass, da blir det en helt ny seng.
Henkie Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Husker jeg hadde IKEA seng som student... Har etterhvert oppgradert til en stor Jensen kontinentalmadrass. Kan absolutt anbefales. Men legg litt penger i det, ca 20 000 pluss for skikkelig kvalitet. Men mtp IKEA senger... Invester i en god, tykk overmadrass, da blir det en helt ny seng. Dette er problemet....at mange kjøper de billigste fra ikea - som student. Kjøp en dyr fra IKEA. Den koster halvparten av de andre, og er like god...eller bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå