Brukernavn Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Hei, hvor på nettet kan jeg få kjøpt YSL Touche eclat billigst? Jeg pleier å kjøpe på tax-free, men er plutselig tom nå, og vet ikke hvor på nettet som lønner seg. (ikke husker jeg hvor mye jeg pleier å betale for den på tax-free heller, da )
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Her kan du se hvor mye du betaler i tax-free.
Brukernavn Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2011 Her kan du se hvor mye du betaler i tax-free. Takk! Da vet jeg hvor mye jeg pleier å betale for den. Og jeg har allerede funnet den billigere enn det på feelunique.com, så da er spørsmålet om noen andre her inne pleier å kjøpe den noe annet sted enda billigere enn jeg har funnet den der (£17,50 - som tilsvarer ca 162 kr)
^littletoomuch Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Jeg bruker feelunique, og om jeg skal ha det kjappere levert blivakker.no. Det er ikke alltid det "lønner" seg og velge det absolutte billigste. Det er like viktig at det er pålitelig, kundeservice(god sådan) og mulighet for å få igjen penger om det går over tollgrensa(noe det ikke gjør om du bare skal ha denne da).
Brukernavn Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har bestilt på feelunique med stort hell tidligere, så jeg er ikke redd for å bestille der Men da må jeg inn og sjekke pris hos blivakker, da
^littletoomuch Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Ja, begge plassene er drevet ordentlig synes jeg
Jade Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Husk at blivakker har dyr frakt, så det må du ta med i beregningen når du sammenligner pris med FeelUnique. Kan jo hende du finner det billig på eBay, men pass på at du handler hos seriøse selgere. Og sjekk at størrelsen er riktig, så du ikke åpner postkassa og drar ut en sample/travel size eller lignende. Endret 17. februar 2011 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå