Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Er det noen av dere som kjenner til hva som er godt nok til å tilsvare en bank statement?

Jeg skal studere i USA fra høsten av, og for å få tilsendt et I-20 skjema som skal fylles ut for å gå et I-20 sertifikat(som jeg skal ta med til ambassaden på intervju), krever at jeg har et Bank Statement med.

Skolen er ikke godkjent for finansiering gjennom lånekassen, så jeg har spart opp penger på sparekonto i Bank Norwegian.

Jeg lurer på om det er godt nok å legge ved Årsoppgaven for 2010? Også oversette selv?

Eller skal banken vite noe om dette? Noe sier meg nemlig at jeg ikke vil få så mye hjelp fra Norwegian.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg skulle på utveksling et semester i fjor høst så måtte jeg få en bekreftelse fra banken på at jeg hadde så og så mye på konto (tror det anbefalte beløpet var 50 000 NOK). Jeg ville kontaktet bank Norwegian og spørt om de kunne sende deg en slik bekreftelse (du kan sikkert finne en mal på internett også, så trenger de bare fylle inn beløpet og skrive under). Burde ikke være noe problem.

Skrevet

En bank statement i USA er bare en vanlig kontoutskrift helt lik den vi faar i posten hver maaned i Norge.

Hvis de bare skriver bank statement, burde det holde fint tipper jeg. :)

Skrevet

Bank statement = kontoutskrift.

de har forresten ansatte som snakker og skriver norsk ved visumadministrasjonen i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...