Gå til innhold

Hva slags puter i mørkebrun sofa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Hvilke farger syns dere jeg bør ha på pynteputene i min mørkebrune sofa? Hva passer? Ellers i rommet er det hvitt og lilla.

Det er denne sofaen:

ektorp--seter-sofa-brun__0107658_PE257349_S4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sofa i akkurat samme farge og har nettopp kjøpt nye pynteputer i en DUS turkis/lyseblå farge. Det ble skikkelig lekkert :jepp:

Obs!! Når jeg sier turkis mener jeg ikke den knall turkise som har vært brukt som tilbehør til hvite vegger og sort sofa en stund nå. Synes den er veldig oppbrukt og kjedelig.

Fargen min er ganske matt/blass. Hadde lurt en stund på hva slags farge jeg skulle ha på de nye putene mine da jeg så Frustrerte fruer og sofaputene til Bree før hun gikk løs på oppussingen sin. Der var fargen min, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme sofa. Akkurat nå har jeg beige og beige/lillamønstrete puter. Tidligere har jeg hatt dueblå puter, de kommer nok frem igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker sofa!

En blanding av firkantede og runde er fint. Tror off white ville passet bra i din sofa.

I tillegg til hvit/off white kan du ha en pute med litt lilla i slik at det går igjen med hva som ellers er i rommet.

denne er nydelig (off white):

http://www.interiorgleder.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/5/953080_1.jpg

de selger den blant annet hos interiorgleder.no

me like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Harriet

Jeg har også mørk brun sofa i stuen min og har valgt mørk lilla og brune puter - samt mørk brunt pelspledd.

Synes den mørke lilla og mørke brune er nydelige sammen .. men jeg leste en interiørspesialist uttale at det er lurt å ha puter i samme farge som veggene dersom man har mørk sofa ... da tas veggfargen opp i putene og man får en større helhet over interiøret. Jeg kommer nok til å velge lyse puter når det går mot vår og sommer - men nå holder jeg meg til det mørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Har mørkebrun sofa i skinn og brukar terracotta-orange puter, det er og ein varm farge som "poppar opp" sofaen. Har og orange pledd frå Ikea til. Putane kjøpte eg frå ellos.no for nokre år sidan, heilt enkle og einsfarga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...