AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Jeg kjøpte meg Call of Duty Black Ops til PS3 her om dagen, men jeg er skuffet. Spillet er jo så kort. Jeg trodde dette var et spill som skulle vare litt lenger. Det er zoombie del som ikke frister, singel-spiller delen kun varer et par timer, og knapt nok det. Flere som deler samme synspunkt? Og jeg mener å ha lest at man skulle spille fram mot dagens tider, men det jeg har spilt foregår fra 40-tallet og fram mot slutten av 1960-tallet.
Gjest Consensio Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Du burde kanskje ha lest litt om spillet (kommentarer og slikt) før du kjøpte det. Det er vel ikke noen som syns det spillet var så bra som de ville ha det til.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Du burde kanskje ha lest litt om spillet (kommentarer og slikt) før du kjøpte det. Det er vel ikke noen som syns det spillet var så bra som de ville ha det til. Det er klart at jeg burde det. Men det er godt å se at det er flere enn meg som ikke liker det. For alle del, det er underholdene, men grafikken er ganske dårlig, og lengden på spillet er for kort til at det engasjerer. Men som tidsfordriv funker det jo.
JumboJenny Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Ja.. Synd da! Jeg pleier å lese alt av anmeldelser og brukertilbakemeldinger før jeg kjøper sånt. Derfor har jeg ikke kjøpt Black Ops.
Berentsens Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Ja, det er et skuffende spill. Enig med TS. Men som skytespill er det likevel underholdene. Endret 18. februar 2011 av Berentsens
JumboJenny Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Eh? Om det kom ut på en uhyggelig måte så var da ikke det meningen. Det er jo synd at TS ikke liker det når hn har kjøpt det? Er selv en ivrig spillentusiast. Er jammen vanskelig å skulle formulere seg på nettet uten å bli tatt opp feil.
Gjest stillness Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Tja,jeg syns det er ganske artig å spille online der
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #8 Skrevet 18. februar 2011 *sukk* Dette er ikke "The Sims". Dette er et skytespill der det er om å drepe hverandre. Et spill med høy nivå av testosteron. Altså ikke et spill for damer!
Gjest Kim Skrevet 18. februar 2011 #9 Skrevet 18. februar 2011 Det er jo hovedsakelig et multiplayer spill da... Men er enig i at singelplayer delen var lame. Synes forøvrig multiplayer delen har hatt alt for mye problemer...
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #10 Skrevet 18. februar 2011 *sukk* Dette er ikke "The Sims". Dette er et skytespill der det er om å drepe hverandre. Et spill med høy nivå av testosteron. Altså ikke et spill for damer! Morroklumpen.
HopelessFear Skrevet 18. februar 2011 #11 Skrevet 18. februar 2011 *sukk* Dette er ikke "The Sims". Dette er et skytespill der det er om å drepe hverandre. Et spill med høy nivå av testosteron. Altså ikke et spill for damer! Mange jenter som liker "mannespill." Jeg gjør det, og jeg vet om hundrevis av andre jenter som også gjør det. Det der er en fordom.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #12 Skrevet 18. februar 2011 *sukk* Dette er ikke "The Sims". Dette er et skytespill der det er om å drepe hverandre. Et spill med høy nivå av testosteron. Altså ikke et spill for damer! Ts her. Det vet jeg, var derfor jeg kjøpte det. Men et skikkelig godt skytespill er det ikke. Derfor er jeg litt skuffet. Men jeg skal teste ut online-delen og se om det er noe futt i den.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #13 Skrevet 18. februar 2011 Hvordan spiller man online? Må man kjenne andre som har spillet?
Gjest stillness Skrevet 18. februar 2011 #14 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Hvordan spiller man online? Må man kjenne andre som har spillet? Nei, det må man ikke,men bare velger et spill så kommer man sammen i en gruppe med andre spillere som også er online.Er forskjellige typer å velge mellom."Free for all","Team Deathmatch" osv.Ganske underholdende Endret 18. februar 2011 av stillness
Gjest stillness Skrevet 18. februar 2011 #15 Skrevet 18. februar 2011 (endret) *sukk* Dette er ikke "The Sims". Dette er et skytespill der det er om å drepe hverandre. Et spill med høy nivå av testosteron. Altså ikke et spill for damer! Ja,nettopp for damer spiller jo bare "The sims" og "Super Mario" de :gjeiper: Endret 18. februar 2011 av stillness
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå