Gå til innhold

Billige ellipsemaskiner til hjemmebruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter ellipsemaskin, men er ikke interessert i å betale flere tusen for den. Ser at mange av dem er ganske dyre, men det finnes billigere typer.

Er det noen som har en og er den bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår kosta 3500 å vi er VELDIG fornøyde!! Har ei venninde som kjøpte for 600 tror eg, den er ikke mye i bruk og det sjønner eg med den kvaliteten... Vet det ikke er dette du spør om, men eg ville heller lagt ut litt mer for en god, enn lite for en dårlig :) er super trening!!

Skrevet (endret)

Vår kosta 3500 å vi er VELDIG fornøyde!! Har ei venninde som kjøpte for 600 tror eg, den er ikke mye i bruk og det sjønner eg med den kvaliteten... Vet det ikke er dette du spør om, men eg ville heller lagt ut litt mer for en god, enn lite for en dårlig :) er super trening!!

Endret av Wildrose
Skrevet

Sjekk finn.no

Har sett litt på finn, men der skal man være nøye med å sjekke fakta. Så en de påsto hadde kosta flere tusen, men da jeg sjekka nypris så kostet den 1500. Nå ligger det ikke så mange der heller.

Skrevet

Hadde tenkt på en pris rundt der. Syns det blir for mye når de kommer opp i ti tusen. Har jeg flaks blir det noen tilbud etterhvert også.

Skrevet

Vi kjøpte den nest billigste til abilica, spør etter hefte i sportsbutikken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...