AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 hva betyr: "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. februar 2011 #2 Del Skrevet 17. februar 2011 Det vil vel si at hvis det kommer noe godt før eller senere, hvis du bare venter. Kanskje det har en dypere betydning. Synes det er et litt tåpelig uttrykk. Hvis man vil ha noe godt er det bedre å kjempe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 17. februar 2011 #3 Del Skrevet 17. februar 2011 hva betyr: "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" Jeg tolker det som at den som venter på noe godt, vil synes ventingen var verdt det når vedkommende kommer/får det den venter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 19. februar 2011 #4 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg tolker det som at den som venter på noe godt, vil synes ventingen var verdt det når vedkommende kommer/får det den venter på. Enig i denne. Jeg tolker det slik at den oppfordrer til tålmodighet, men ikke at man bare kan sitte å vente. Slik jeg forstår den betyr den bare at ting tar tid og at man ikke kan forvente at "noe godt" skal komme med en gang, men at når det først kommer så var det verdt tiden det tok. Mao. betyr det ikke at du ikke skal jobbe for det i mellomtiden, bare at du ikke skal gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Del Skrevet 19. februar 2011 Dersom man tar tiden til hjelp vil det ordne seg til slutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. februar 2011 #6 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg tolker det også som en oppfordring til tålmodighet. Ja, ventetiden kan være lang og kjedelig, men når du får det du venter på vil du føle at det var verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå