Gå til innhold

Jeg kommer ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja som tittelen sier så har jeg problem med å få utløsning med ONSs. Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, antageligvis fordi jeg føler meg usikker på nye damer eller/og fordi jeg er beruset. Jeg har helt erigert penis så det er ikke et problem, men det går veldig lang tid før jeg får orgasme.

Grunnen til at jeg skriver dette her på kvinneguiden er fordi jeg vil spørre dere damer hvor lang tid foretrekker dere at et samleiet varer? Hvor lang tid blir for LENGE at en fyr puler dere før dere bli slitne eller lei?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest en annen mann
Skrevet

En fin måte å IKKE få kommet på er å følge med på klokka i smug og stresse seg opp fordi du snart har brukt for lang tid i forhold til hva noen fremmede damer på KG svarte...

Eneste måten du kan komme på er å nyte. Gjør du ikke det så får du problemer...

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener... Det hjelper ikke å stresse, da tar det enda lenger tid.

Jeg nyter det, absolutt. Dog ikke like mye som i edru tilstand, eller med en kjæreste.

Men situasjonen min er at jeg er singel og full. Derfor ender jeg opp med ONS, og jeg prøver å gjøre det beste ut av det. Så hvor lenge synes dere damer sexen burde vare? Jeg er klar over at dette er individuelt og varierer veldig. Men jeg har åpenbart lite erfaring og ønsker informasjon :P

Gjest en annen mann
Skrevet

Kan du ikke spørre hun du ligger med da?

Hvis hun blir misfornøyd etter en stund så gjør du det i alle tilfeller feil.

Jeg tror ikke det er noen fastsatt tid som du må følge.

Hvis du blir for full til å komme så får du drikke litt mindre da...Så kanskje du blir litt bedre i senga også.

Uansett så hjelper det ikke at du kommer, hvis du er så påseila at du ikke klarer å tilfredstille henne. En overdrevent full fyr klarer som regel ikke å tilfredstille en dame, siden det krever konsentrasjon.Og at du følger med oppmerksomt på hvordan hun reagerer og hva hun vil du skal gjøre mer av. Følger du med på det så vil hun selv fortelle deg når du skal stoppe, uansett hvor kort eller lang tid som har gått.Det vil du merke.

Men siden du tydelig er ute etter en enkel regel du kan pugge og overholde,- så tenker jeg at du uansett ikke er her for å råd om å bli bedre i senga.

Gjest en annen mann
Skrevet

Kan du ikke spørre hun du ligger med da?

Det er jo henne du må kommunisere med... Hva alle andre som du ikke ligger med mener betyr fint lite.

Du må snakke med henne underveis. Da finner du det ut.

Ok?

Skrevet

Hun vil selv fortelle det altså? Jeg bare tenkte at når hun fremdeles stønner høylytt etter 15-20 min så må hun vel fake? Må være ubehagelig for henne å ligge dere å bare vente på at jeg skal komme liksom.. Da blir jeg stresset og kommer aldri. Men det er fremdeles mulig at de nyter det etter så lang tid som 20 min? He he.. jeg lider av komplekser og lite erfaring :(

Også så klart helt riktig det du sier; litt kommunikasjon løser dette. Og ikke minst å drikke mindre...

Skrevet

Dropp samleie og hold deg til oral og håndarbeid på ONS. Sannsynligvis vil du ha lettere for å slappe av da, og som en bonus slipper du stresse for om du har blitt far ;)

Gjest en annen mann
Skrevet

Hun vil selv fortelle det altså? Jeg bare tenkte at når hun fremdeles stønner høylytt etter 15-20 min så må hun vel fake? Må være ubehagelig for henne å ligge dere å bare vente på at jeg skal komme liksom.. Da blir jeg stresset og kommer aldri. Men det er fremdeles mulig at de nyter det etter så lang tid som 20 min? He he.. jeg lider av komplekser og lite erfaring :(

Også så klart helt riktig det du sier; litt kommunikasjon løser dette. Og ikke minst å drikke mindre...

Du har for dårlig selvtillitt. De som faker vil slutte å fake når de syns det er over for dems del og ikke liker det lengre . Slapp av.

Dessuten tror jeg du har dårlig teknikk. Hun skal vel ikke bare ligge der mens du gjør all jobbinga heller?Hva slags dårlige samleier har du? Dere skal jo gjøre det sammen.

Faker hun og ljuger om hva som føles bra, får hun dessuten skylde seg sjøl om hun ikke blir fornøyd.

Dessuten syns jeg ikke det høres ut som du får noe særlig ut av ONS hvis du tviler på at damer liker det du gjør, uten å sjekke det ut med dem.Så du må nok lære deg å snakke med damen...

Dessuten er min erfaring at de fleste damer trenger mye mer enn 20 minutter før de kommer. Kanskje tre kvarter til og med er kort tid fra bynelse til slutt, hvis de er ukjent med deg og må bli skikkelig tent først. Jeg holder skjelden på så kort som du sier hvis hun skal få en bra opplevelse...Andre ganger har det tatt sju minutter og begge ble fornøyd...

Men du kan ikke stå der med stoppeklokke.

Er hun fortsatt våt og engasjert så skal du jo ikke stoppe når du ikke er ferdig, heller...

Og du kan ikke drive på inn og ut i 15-20 minutter mens hun bare ligger der. Da gjør du det feil. Bytt stilling. Snakk med hun og prøv å finne ut hvilke grep som gjør at hun reagerer.Få henne til å be om mer.

Fins ikke noe bedre enn at et ONS blir overrasket av du gjorde noe uoppfordret som kjentes veldig bra ut for hun. Det er da du vet at du gjør det riktig ;)

Gjest en annen mann
Skrevet

Dessuten er min erfaring at de fleste damer trenger mye mer enn 20 minutter før de kommer.

Det er jo derfor det blir vanskelig noen ganger å holde igjen, så man "varer" til de blir fornøyd...

Hender jeg gir opp og lar det gå, og holder på med andre ting for henne til jeg er klar igjen. Da kan du kanskje se for deg lettere hvilken type tid vi snakker om å bruke :wink:

(Men da skal jeg ikke si så mye mer. Skal bli spennende å se om damene mener jeg er heelt å jordet og har misforstått alt hele veien...)

Skrevet

Kan sterkt anbefale ONS i edru tilstand.

Det gir meg så mye mer enn dersom jeg er god og full, med bonus at man faktisk ikke er bedøvet og trenger å jukke på i en time for å få utløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...