AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #41 Skrevet 24. mars 2011 Skjønner godt hvordan du har det TS. I mitt forhold har det nå gått 3mnd, og jeg (som du) blir veldig usikker og trist. Jeg unngår å nevne det i særlig grad, selv om jeg har gjort det. Han har også kommentert det, og han beroliger meg med at det ikke er meg. Jeg vet han elsker meg, og han sier jeg er sexy etc - men en føler seg jo ikke særlig sexy når kjæresten "aldri" har lyst. Jeg maser ikke om dette temaet, vet det er ømfintlig - men blir jo trist når jeg aldri får respons på f.eks å kle av meg foran han, vise frem undertøyet etc... Håper det løser seg for oss begge, for meg er det heller ikke aktuelt å gjøre det slutt pga dette. Vi har vært sammen et år, og skal flytte sammen nå snart. Håper virkelig ikke at det går like lang tid for dere. Vi bor allerede sammen, og har nå bodd sammen i ca 7-8 måneder, men dette startet sakte med sikkert litt før.. Ble mindre og mindre sex i forholdet og nå har det vært stopp i over et halvt år. Jeg er enig med deg, selv om han sier at han elsker meg og at jeg er sexy osv, får jeg heller ikke noe respons når jeg er naken, ikledd sexy undertøy, eller liknende. Jeg er så fortvilet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg ser for meg at problemet ikke forandrer seg og at det ender med brudd, men vil gjøre alt mulig for at det ikke skal skje.. Jeg vet ikke om han tenker særlig mye på dette, men han gir ikke uttrykk for det i hvertfall, og det skremmer meg også. Føler at det bare er jeg som tar opp problemet, kommer med forslag til å fikse det, kommer med teorier til hva grunnen kan være og så videre. :frown: :frown: :frown: :frown:
pusleline Skrevet 24. mars 2011 #42 Skrevet 24. mars 2011 En føler seg jo ikke akkurat verken sexy eller tiltrekkende når kjæresten "aldri" viser lyst og begjær.... Og det gjør en jo også usikker...og sjalu.... Føler også at han er litt likegyldig til det hele. Tenker innimellom at det nesten hadde vært "enklere" om det dreide seg om at lysten var der men at det var ereksjonen som manglet. Det sårer virkelig at han aldri har lyst. Gjør at jeg allerede føler at kjæreste-paret oss er på vei over i venne-paret - trenger at han begjærer meg innimellom....
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #43 Skrevet 24. mars 2011 En føler seg jo ikke akkurat verken sexy eller tiltrekkende når kjæresten "aldri" viser lyst og begjær.... Og det gjør en jo også usikker...og sjalu.... Føler også at han er litt likegyldig til det hele. Tenker innimellom at det nesten hadde vært "enklere" om det dreide seg om at lysten var der men at det var ereksjonen som manglet. Det sårer virkelig at han aldri har lyst. Gjør at jeg allerede føler at kjæreste-paret oss er på vei over i venne-paret - trenger at han begjærer meg innimellom.... Har det helt likt. Han viser ikke at han bryr seg om dette i det hele tatt, jeg er ikke engang sikker på om han anser dette som et problem. Hvis jeg ikke sier noe blir det feil, og om jeg sier noe maser jeg bare. Så frustrerende
pusleline Skrevet 24. mars 2011 #44 Skrevet 24. mars 2011 Vi får håpe det løser seg. Jeg for min del er sliten av å ikke føle at han har lyst på meg, lei meg, frustrert og lett sjalu. Finner du løsningen er jeg veldig interessert i å få tips....
Gjest leeif Skrevet 24. mars 2011 #45 Skrevet 24. mars 2011 Et spm. Alle mine kompiser inkludert meg selv, sier de mister sex-lysten om dama deres legger på seg mange kilo. Det er veldig turn off om du var slank og fin når dere ble sammen, så når du har fått han i et forhold "driter i kroppen din" og eser ut.... Har du gått opp i vekt? bare lurer ikke meninga å være frekk eller noe 1
pusleline Skrevet 25. mars 2011 #46 Skrevet 25. mars 2011 Vet ikke med TS, men jeg har ikke gått opp i vekt - er slank, puppene er små, men det har de alltid vært
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #47 Skrevet 27. mars 2011 Nei, jeg har ikke gått opp i vekt. Vekten har vært den samme siden vi ble sammen. TS
pusleline Skrevet 29. mars 2011 #48 Skrevet 29. mars 2011 Snakk om timing.... Plutselig kjente jeg noe når jeg kilte in kjære Koste oss begge to, men det måtte jo være den dagen jeg hadde mensen.... Håpe det ikke går mnd til neste reaksjon...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #49 Skrevet 1. april 2011 Snakk om timing.... Plutselig kjente jeg noe når jeg kilte in kjære Koste oss begge to, men det måtte jo være den dagen jeg hadde mensen.... Håpe det ikke går mnd til neste reaksjon... Etter over et halvt år uten sex skjedde det plutselig, så nå skal jeg ikke la det gå et halvt år til neste gang, hehe! Var ikke akkurat det lengste samleiet, men er en stor forbedring! Pusleline: Det er jo ganske godt og bare kose også Hjelper jo det da:-) Fikk mensen jeg også, så må veente.. Men altså, forbedring for oss begge virker det som! Ts
pusleline Skrevet 6. april 2011 #50 Skrevet 6. april 2011 Ja, forbedring. Men, jeg tør jo knapt å nærme meg i frykt for at han skal trekke seg unna. Og det har ikke skjedd noe etter denne "nærheten"... Men, nærhet og kos er fint det - det bare trengs litt ekstra innimellom - spesielt siden han ikke akkurat er den mest "kosete-ligge-på-armen-typen" i utgangspunktet. Hjelper ikke at kameraten har blitt singel, så nå "må" han være med ut på byen stadig vekk... Jeg frykter egentlig ikke at han skal være utro, men usikkerheten gnager...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #51 Skrevet 8. april 2011 Ja, forbedring. Men, jeg tør jo knapt å nærme meg i frykt for at han skal trekke seg unna. Og det har ikke skjedd noe etter denne "nærheten"... Men, nærhet og kos er fint det - det bare trengs litt ekstra innimellom - spesielt siden han ikke akkurat er den mest "kosete-ligge-på-armen-typen" i utgangspunktet. Hjelper ikke at kameraten har blitt singel, så nå "må" han være med ut på byen stadig vekk... Jeg frykter egentlig ikke at han skal være utro, men usikkerheten gnager... Skjønner hva du mener. Jeg er (tror jeg) egentlig ikke så klengete av meg, men blir så oppmerksomhetssyk når jeg ikke får noe respons på "den måten". Han har også en del single venner, og selvom jeg stoler på han blir jeg alltid litt usikker når han er ute og drikker. Har du også prøvd å snakke med han? Jeg vurderer å bruke alkohol som hjelpemiddel, hah.. Kanskje det løser litt opp på spenningen:p Synd vi aldri pleier å gå ut/være på fester sammen..
pusleline Skrevet 11. april 2011 #52 Skrevet 11. april 2011 Er ikke greit det der. Jeg er av den usikre typen i utgangspunktet, men hjelper ikke når han er ute alene med de single vennene, treffer på jenter han har vært nysgjerrig på/forelsket i..... Han vet jeg føler det slik, men han mener det bare er tåpelig av meg. At det er han som bør være usikker siden, som han sier; "du er den unge og pene". Prøver titt og ofte ¨å si til meg selv at jeg må være tryggere på meg selv, stole på min kjære og at det er meg han vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå