Maibrud Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 Er det vanlig at forlover er med til frisør/sminking på selve dagen? Hva gjør dere?
Mrs. B Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 Min forlover skal være med - de skal da stelle henne også der. 12
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #3 Skrevet 8. mai 2002 Hvis forlover også skal være med, hvem betaler da? Brudeparet eller forloveren selv??
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #4 Skrevet 8. mai 2002 Det er ganske vanlig at forloveren er med - hun trenger ikke nødvendigvis fikse håret sitt der da. Min forlover var med meg hos frisøren og hun satte seg godt tilbakelent i stolen og nøt cider mens jeg ble sminket og frisert. Vi fikk både Champagne og Fanta som vi kunne leske oss med på dagen - alt hadde frisøren kjøpt inn.12
Kame Skrevet 8. mai 2002 #5 Skrevet 8. mai 2002 I vår familie (vi er tre søstre, jeg er sistemann som skal til pers), bruker vi - enten vi er søstre eller forlovere (min søster er også min forlover) å komme til frisørsalongen med champis og litt oppskåret frukt (jordbær er jo snadder til champis) til bruden - og jeg håper selvsagt at jeg får samme behandling! Ellers snakker søstra mi om å få satt opp håret sitt - men det er jo mulig hun må få ordnet dette på en annen salong, da ikke alle tar i mot vanlige kunder når de har brudesminke... Jeg tror ikke det er vanlig for brudeparet å betale eventuell sminke og frisør for forlover - på samme måte som vi ikke betaler for kjolen hennes! Men, vil du gi henne en gave fordi hun er så grei, er sikkert dette den mest perfekte gave hun kan få - skikkelig jentete - og veldig deilig!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #6 Skrevet 8. mai 2002 Min forlover skal være med og jeg betaler håroppsettet hennes! Fin gave for den fine jobben hun gjør :0) Snart gift..25. mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå