Gjest cold girl Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Er en dame på 38 år og har et barn, gift. Jeg har mye mindre sexlyst enn ham . vi har god forhold,åpen og prater om alt. Har god sex også men problemet er at han får aldri nok. eller kanskje jeg vil ha lite. for meg i beste fall en gang i uka er det nok, Jeg elsker han og han prøver å ikke presse meg men føler at dette er vanskelig for ham og noen ganger blir sur eller deprimert. Kan noen hjelpe meg? Noen tips? På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Hormonprevensjon som surrer ting til?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Alt var så meget bedre før. Da hadde vi sex hele tiden
Gjest beenthere Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Høres ut som hormonprevensjon som roter det til ja. Min partner gikk på p-piller i over 8 år, i lang tid før vi ble sammen ( 2 år ). Hun er også 38, altså på din alder. Hun mangla lyst og begynte å bli "tørrere" nedentil. Hun hadde aldri tenkt over at det kunne være p-pillene som gjorde det. Hun slutta på pillene i september i fjor... og det var akkurat som om det var ei ny jente jeg fikk tilbake! Lysten var plutselig tilstede, hun er blitt merkbart våtere og alt er bare blitt bedre og bedre. Jeg trenger ikke bruke 3 dager på å opparbeide en "lyst" hos henne lenger - og hun trenger ikke føle seg urolig til kvelden når vi legger oss i tilfelle jeg skulle "prøve meg" ( i mangel av et bedre ord :-) ). Vi mannfolk kan nok bli litt sure hvis vi blir avvist gang på gang ( dvs. vi føler oss "små", og vi føler at vår partner ikke har lyst på oss lenger, at noe er galt, at vi ikke kan tilfredsstille deg, etc. etc. ). Vi kan ikke FORLANGE sex, men hvis man er i et godt forhold så kan man FORVENTE sex. Det er en viktig del av et forhold, og fungerer ikke det så vil også resten skrante etterhvert. Så hvis du bruker p-piller: KAST DEM LANGT!!! Prøv iaf... :-) For oss har det bare vært kjempepositivt! 1
Gjest En mann Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Dette er da noe du ikke bør bare skyve vekk, kan hende din mann drar andre plasser for å få tilfredstlit seg.
Gjest Cold girl Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Går ikke på noe p piller. Har mindre lyst enn ham hele tiden. jeg mener han har for mye lyst og han mener jeg har alt for lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå