Gå til innhold

GOD KAFFE I DRAMMEN

Fremhevede innlegg

Skrevet

HALLO alle kjære Drammensere!

Jeg har nettopp flyttet til denne vidunderlige byen, og jeg lurer på hvor dere drammensere drikker kaffekoppene deres? :) Og ikke minst, hvor spiser dere? Jeg så et spisested der med Aas Bryggeri! :) Men husker ikke hva stedet heter. Da ble jeg sulten! Men lommeboken min ble litt sånn muggen, merket jeg, siden stedet så litt dyrt ut?

Meeeeen, hva er godt, og hva er IKKE godt? Jeg må vite! :P

Hilsen matglad nyinnflyttet drammenser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, og nå så jeg at jeg kanskje brukte litt for store bokstaver i overskriften, det beklager jeg!

Hilsen TS

Skrevet

Jeg klarer ikke dy meg.

Baileys er en god DRAM i kaffen. :skaal:

(På tide med mer søvn.)

Skrevet

På Pigen har de den beste kaffen jeg har smakt i hvertfall! Veldig koselig kafé hvor man kan sitte, men er usikker på om man kan ta med seg kaffen der

Skrevet

Takk for svar! Pigen skal testes ut, og så tenkte jeg å teste ut den kaffesjappen der ved siden av Kiwi på senteret ved Bragernes!

Det stedet med alle kaffebønnene, osv. :P

Skrevet

Den kaffesjappa sier de har den beste kaffen. Helt ok, 38kr for enkel mocca :) Men ingen sittemuligheter.

Pigen er jeg enig med gummiloppa over her om :) Kjempekoselig sted. Og et bra utested i helgene.

Jonas B. Gundersen har jeg ikke vært så ofte på. Men sitter igjen med inntrykket av god mat, men litt stiv pris.

Mirawa vil jeg ikke anbefale da jeg nettopp har fått bilder av hvordan de oppbevarer kjøttet. Ikke ett vakkert syn. Men billig og god mat ... Selv om ikke de selger kaffe slik jeg forsto du var ute etter :P

Picazzo, fine lokaler, god mat (er en stund siden sist jeg var der). Litt finere café. Den ligger mot Aass bryggeri. Rett nedenfor Leading light.

Gjest NozMonster
Skrevet

ingen steder i drammen slår pigen! jeg synes at det er ganske viktig åssen betjentingen er jeg da :skaal: ( er jo ikke en selvfølge at de er pratsomme og koselige, men et stort pluss), og nå er det altfor lenge siden sist jeg var der, men prøv ut pigen! goooood kaffe jaffal :kaffekopp:

Skrevet

Condelica. Sidegate til torget på kinosiden.

Prøv en blings der også. Mat å bli mett av.

Skrevet

Nå har jeg testet ut Pigen! Veldig god mat, god service og good kaffe!

TS :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker maten på PICASSO. Picassos kyllingbryst med vårløksaus er bare nyyydelig :-) God kaffe har de der også. Skal du ha pizza så er det ikke noe som slår Lizzies! Verdens beste pizza :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...