AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 HALLO alle kjære Drammensere! Jeg har nettopp flyttet til denne vidunderlige byen, og jeg lurer på hvor dere drammensere drikker kaffekoppene deres? Og ikke minst, hvor spiser dere? Jeg så et spisested der med Aas Bryggeri! Men husker ikke hva stedet heter. Da ble jeg sulten! Men lommeboken min ble litt sånn muggen, merket jeg, siden stedet så litt dyrt ut? Meeeeen, hva er godt, og hva er IKKE godt? Jeg må vite! Hilsen matglad nyinnflyttet drammenser
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Oj, og nå så jeg at jeg kanskje brukte litt for store bokstaver i overskriften, det beklager jeg! Hilsen TS
Supraspinatus Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Jeg klarer ikke dy meg. Baileys er en god DRAM i kaffen. (På tide med mer søvn.)
Gummiloppa Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 På Pigen har de den beste kaffen jeg har smakt i hvertfall! Veldig koselig kafé hvor man kan sitte, men er usikker på om man kan ta med seg kaffen der
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Takk for svar! Pigen skal testes ut, og så tenkte jeg å teste ut den kaffesjappen der ved siden av Kiwi på senteret ved Bragernes! Det stedet med alle kaffebønnene, osv.
Fanteria Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Den kaffesjappa sier de har den beste kaffen. Helt ok, 38kr for enkel mocca Men ingen sittemuligheter. Pigen er jeg enig med gummiloppa over her om Kjempekoselig sted. Og et bra utested i helgene. Jonas B. Gundersen har jeg ikke vært så ofte på. Men sitter igjen med inntrykket av god mat, men litt stiv pris. Mirawa vil jeg ikke anbefale da jeg nettopp har fått bilder av hvordan de oppbevarer kjøttet. Ikke ett vakkert syn. Men billig og god mat ... Selv om ikke de selger kaffe slik jeg forsto du var ute etter Picazzo, fine lokaler, god mat (er en stund siden sist jeg var der). Litt finere café. Den ligger mot Aass bryggeri. Rett nedenfor Leading light.
Gjest NozMonster Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 ingen steder i drammen slår pigen! jeg synes at det er ganske viktig åssen betjentingen er jeg da ( er jo ikke en selvfølge at de er pratsomme og koselige, men et stort pluss), og nå er det altfor lenge siden sist jeg var der, men prøv ut pigen! goooood kaffe jaffal
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Condelica. Sidegate til torget på kinosiden. Prøv en blings der også. Mat å bli mett av.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Nå har jeg testet ut Pigen! Veldig god mat, god service og good kaffe! TS
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Jeg elsker maten på PICASSO. Picassos kyllingbryst med vårløksaus er bare nyyydelig :-) God kaffe har de der også. Skal du ha pizza så er det ikke noe som slår Lizzies! Verdens beste pizza :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå