AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Tok bare litt som jeg fant i kjøleskapet: 2 pølser 1/3 løk 1/2 paprika noen asparges 2 hvitløk båter halv pakke nudler chilli og stekte det i stekepannen veldig godt.. Men hvor mye kalorier?
Gjest petre Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Paprika er jo sunt nudler og pølser er ikke. Tipper rundt 5-600 kcal?
Pingting Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Her kan du slå opp kaloriinnhold i ulike matvarer. Hvor "grei" en sånn kveldsmat er kalorimessig kommer jo veldig an på hvor mye man har spist tidligere på dagen.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 åherregud,så mye ........ ellers idag : 1 brødskive med egg ett glass smoothie 3 dl suppe med 2 brødskiver til 2 glass cola + denne kveldsmaten da.....
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Det er jo ikke kveldsmat, men middag! Går ikke ned i vekt om du spiser middag til kvelds! 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Hadde du droppet nudlene så hadde det ikke vært så ille Vanlige nudler som man kjøper på butikken bruker å inneholde ganske mye palmeolje og det er veldig usunt og har høyt kaloriinnhold. Men ikke tenk så mye på det, alle de andre tingene du spiste var jo sunne og gode. Pølsene har jo litt fett de og, men det er ikke palmeolje så det går bra. Ikke uro deg så veldig over hvor mye kalorier maten har. Da kommer du til å bli gal. Tenk heller på alle de næringsstoffene du fikk i deg i grønnsakene som kroppen har bruk for.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Jeg ville ikke spist et så stort måltid ti kvelds....er et mere middagsmåltid dette. Generelt sett så synes jeg du har spist for lite på dagtid. Hvis du har spist mere utover dagen, og kanskje tatt dette kveldsmåltidet til middagstid så ville du heller ikke vært så sulten til kvelds. Og har du vært litt småsulten til kvelds så har et par knekkebrød med noe pålegg på vært nok. Personlig så klarer jeg ikke spise så mye til kvelds da jeg føler det går utover nattesøvnen. Mengde kalorier er jeg ikke sikker på, avhenger litt av type pølser og...(grill, wiener, kalkun, kylling, go og mager..?).
WhiteDiamond Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes det er ok til kveldsmat om du hadde hatt det slik: 1/2 pølse 1/3 løk 1/2 paprika asparges 2 hvitløk båter halv pakke nudler chilli Synes forresten det hørtes veldig godt ut, tror jeg må mikse meg noe sånn til middag imorgen, hehe:D
Sekretæren Skrevet 17. februar 2011 #10 Skrevet 17. februar 2011 Spis når du vil så lenge du er i moderat kaloriunderskudd! Man legger ikke på seg bare fordi man spiser mye til kvelds. Mesteparten av mitt matinntak i løpet av en dag inntas på ettermiddag/kveld og jeg er en sunn, slank satan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå