Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å lage en slik side..

Denne linken ligger i en annen forum.

Advarer dette her er drit ekkelt jeg kom bare til 6bilde.. Og ble skikkelig dårlig og skjelver enda

Herregud må jo gå an å stoppe noe sånt sykt. Hva som er vitsen med å lage en slik side?

Har folk lov å lage en slik side?

Advarer masssse... Det er masse ekkelt her.

Linken er fjernet -Marianne -Moderator-

Mod. Ska du slette linken så vil jeg gjerne at du sender meg en PM først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi linken går da ikke an å lime.. Men det går man kommer inn uannset..

Skrevet

Det er lagt inn sperre på denne linken i forumet. Derfor ser den sånn ut.

Skrevet

Linken blir sikkert straks fjernet. Men rotten-siden er ganske kjent - og du har helt rett - det er fryktelig mye som er helt jæ*** der...

Skrevet

ok..

Men hvorfor fjernet du linken uten å forklare?

Skrevet

Du spør hvordan kan folk kan ha glede av å lage en sånn side. Svaret er vel så enkelt som at det er mange som besøker dette nettstedet. Folk med lik 'humor'. Rotten har vært i mange år (ihvertfall 4år). Om folk har lov til å lage en slik side kommer vel ann på reglene i det landet serveren ligger. - Det er tydeligvis lov der den ligger.

Aner ikke om det er det samme i norge.

Skrevet

Det er ekkelte jeg det jeg så.. Og håper virkelig at noen klarer å slette siden.. Det er ikke noe humor i siden i hele tatt!!

Kan ikke fatte folk synes å se slik er morsomt..

ÆÆÆSSSJJ stakkas dem som er bilde av der.. Synes de kan få fred nå :(

Uff

Skrevet

Humor er ytterst relativt da.

Kommer helt ann på personen som oppfatter det.

Du kan sammenligne det med unggutter som river føttene av stankelben. De synes det er uhorvelig morsomt, selv om mor kanskje ikke synes det.

Skrevet
:cry: uff nei... synes det er bare så trist stakkas folk
Skrevet

Har vært inne på Rotten siden før. Jeg ble på en måte fascinert, og en måte litt kvalm og rar. Det som er der er så utrolig ekkelt og groteskt at man ikke tenker på det som virkelig lenger - litt som å se actionfilm.

Dessuten pleier moderatorer å slette upassende linker, uten at de nødvendigvis kommer med noen forklaring på det. Man vil vel ikke assosiere kG med slike sider som denne.

Catzy

Skrevet

kan forstå at noen finner den siden fascinerende..

på samme måte som jeg forstår at noen finner den støtende..

men jeg er ikke enig i at man skal forby den siden.

hvis man ikke liker det kan man vel bare la være å se

Skrevet

Dette skjønte ikke jeg mye av. Hvilken side? Linken er slettet, ja vel, det er kanskje ikke noe vits i å gå inn å se etter det dere forteller???

Skrevet
kan forstå at noen finner den siden fascinerende..

Jeg kan forstå de som finner den støtende.. Men jeg kan ikke forstå at folk finner den siden fascinerede. OG LIKER DET DE SER!!

Uannset hva du eller andre måtte si. Så synes jeg det er respektløs mot dem som er dø!

Og om folk liker å se på en liten jenta på 4år som hodet har blidt smadret pga krasjet med lastebil. Eller en man som hodet har blidt kuttet av. Av en helikopter rotor. Eller en man som har kledd seg opp som dame og har blidt drept av at noen har brent ham tror det var med syre!

Eller en dame som har fått begge kne og lårene og magen og hodet kuttet av bare for løye!!!

Kan du fortelle meg hva som er fasinerende med det!!

Og det er bare begynnelsen av bildene var så grove. De nederste blir bare verre og verre har jeg hørt!!!

Folk som liker å se på slik de mangler ett par hundre skruer løse på toppen!!!!

Skrevet

Etter det *Perser* skriver her har jeg vist ikke mye interesse av å se den siden heller.

Skrevet

vel mennesker fascineres av det grusomme og uvirklige..

tror det ligger i mennerskets natur

Skrevet
tror det ligger i mennerskets natur

Man ska ikke bare tro. Man ska også vite!!

Og de menneskene som liker å se på slikt. Det er ikke normale mennesker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Rotten er blitt kåret som den verste siden på internett, hvis det kan være noen trøst.

Enormt mange av bildene er manipulert, og det du ser trenger ikke være tilfelle.

Grusom side ja, men internett er blitt en del av verden, og det er en grusom verden. :(

Skrevet

Nei, vil ikke si det.

Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. :wink:

Skrevet

Man ska ikke bare tro. Man ska også vite!!

Og de menneskene som liker å se på slikt. Det er ikke normale mennesker!

Har du like sterke følelser overfor folk som liker å se splatterfilmer eller actionfilmer også? Eller er det greit å se folk bli drept på groteske måter på film? Det viser jo mennesker som dør det også.

- Hvem er du som kan bestemme hvem som er normale eller ikke? Greit nok at du ikke synes noe om det, men at du setter deg over andre som har en litt annen terskel for hva som er akseptert enn deg, det er kankskje å gå litt langt?

Catzy

Skrevet

Har du like sterke følelser overfor folk som liker å se splatterfilmer eller actionfilmer også? Eller er det greit å se folk bli drept på groteske måter på film? Det viser jo mennesker som dør det også.

- Hvem er du som kan bestemme hvem som er normale eller ikke? Greit nok at du ikke synes noe om det, men at du setter deg over andre som har en litt annen terskel for hva som er akseptert enn deg, det er kankskje å gå litt langt?

Catzy

Men det er jo ikke film det er snakk om her.

Ikke er jeg stor fan av slike filmer heller.. Men dette her er ikke snakk om film eller skuespill slik som jeg har forstått av andre!

Jeg er meg sjøl og vet hva jeg vil og hva jeg ønsker å se!

Du kan se på hva du vil og mene det du vil. Det samme gjør jeg og!

Kan love deg at det er mye mer enn litte grann terskel for hva som er akseptert!

Og jeg har like mye rett som deg og alle de andre til å si hvem jeg synes er Normal og IKKE i mine øyner!!!!!

Har du problemer med det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...