Gjest LurerNå Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det har skjedd meg 2 ganger nå. Jeg får aldri orgasme under samleie, og i forkant av at jeg plutselig begynner å gråte kjenner jeg ikke noe spesielt i kroppen som skulle tyde på noe slikt, det er heller ingen orgasmefølelse i forkant. Vi har det veldig fint sammen så det har ikke noe med det å gjøre heller. Det kommer helt uten forvarsel og uten tilsynelatende grunn. Noen som vet hvorfor dette skjer ? Det har altså bare skjedd meg to ganger med rundt et halvt års mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det kan jo være en intens opplevelse selv om man ikke får orgasme. Sterk følelse av lykke eller samhørighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Så deilig at det rener en sex gledes tåre...wow intens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 27. oktober 2003 #4 Del Skrevet 27. oktober 2003 det har skjedd meg også.. etter det ble slutt har jeg funnet ut at det var fordi jeg rett og slett fikk nok av han og ville ikke ha han inni meg i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LurerNå Skrevet 27. oktober 2003 #5 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja det er definitiv ikke årsaken i mitt tilfelle. Jeg har hørt om andre som begynner å gråte når de får orgasme, for følelsen er så sterk, nå fikk jo ikke jeg orgasme, men har lurt på om det kan ha med en slags lykkefølelse å gjøre ja.... Det hadde jo forsåvidt vært hyggeligere å reagert på en annen måte enn å begynne å gråte, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 27. oktober 2003 #6 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det kan jo ha noe med at du får en stor utladning av følelser. At påkjenning på en måte blir veldig stor (ikke i negativ forstand da). Følelsene tar overhånd kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 27. oktober 2003 #7 Del Skrevet 27. oktober 2003 Trøffelhelten... nå må du komme på banen, dette er jo velkjent for deg, at kvinner gråter bitre tårer over din udugelighet i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 27. oktober 2003 #8 Del Skrevet 27. oktober 2003 :o Det skremmer meg hvor mye Sandman og Trøffel vet om den andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonbird_ Skrevet 27. oktober 2003 #9 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg gråter av og til når det blir utrolig intenst... Har ikke kontroll over det, tårene bare triller. Bare positivt for min del, får aldri så mye kos etterpå som når det kommer noen tårer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 27. oktober 2003 #10 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har grått - men da var det fordi jeg ikke ville mer - fordi jeg ikke fikk det til - og at det bare ble dumt og fælt og ikke tok slutt ....... Når følelser blir sterke enten i ene aller andre rettning - så kan det bli så sterkt at man gråter .....tror dette er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå