Gå til innhold

Rosendahl vannglass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig sant at dei toler bare max 50 grader i oppvaskmaskin? Hvordan vasker dere dei?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sant??? Da har jeg kanskje svaret på hvorfor mine har fått et hvitt belegg som er klin umulig å få av...

Har ikke hørt dette før, men har som ødelagte glass... Vasker vanligvis på auto-vask, men meget mulig at de har havnet i en varmere intensiv- vask...

Skrevet

Jeg har alltid vasket mine i maskin, på 65 grader, og de er like fine som da de var nye :)

Skrevet

Jeg har alltid vasket mine i maskin, på 65 grader, og de er like fine som da de var nye :)

Samme her.

Skrevet

Tåler max 50-55 grader, pga. det er blyfrie glass, har jeg hørt.

Skrevet

Alt var så meget bedre før. Da visste vi kun hva oppvaskbørste var, maskin som vaska koppan hadde vi ikke hørt om.

Rosendahl vannglass???

Vi brukte syltetøyglass...

Skrevet

Tåler max 50-55 grader, pga. det er blyfrie glass, har jeg hørt.

Det stemmer, ja.

Skrevet

oi, jeg har vasket de på 70 lenge.. =)

Skrevet

Ja, våre glass er også like fine.

• 2 uker senere...
Skrevet

vasker alltid glass på 70grader siden jeg vasker de sammen med babyflaskene, og glassene er skinnende blanke og fine. Det belegget en snakket om her kan være vannet deres eller maskinoppvaskmiddelet. Vi fikk hvitt belegg på alle glass da vi brukte first price maskinoppvasktabletter. Mamma bruker også de, men har ikke merket noe på glassene. Etter en telefon til begge kommunene så viste det seg at vi har helt forskjellig vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...