AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Fyren jeg holder på med er den som har tatt initiativ hittil når det gjelder sex, og det er han som tar mest kontroll over forspillet. Jeg er derimot litt uerfaren og det meste jeg gjør når jeg tar litt kontroll foregår "der nede" hos han. Forutenom at jeg kysser han og nå og da stryker hendene litt langs halsen og ryggen hans. Har lyst å prøve å være den som skjemmer han bort litt snart, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han tar jo gjerne og slikker/kysser meg på halsen og puppene, stryker meg på lårene/magen osv. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har jo ikke bare lyst til å gå rett fra munnen og ned på han heller. Selv om det noen ganger er greit hadde det også vært greit med litt variasjon hvor jeg tar meg litt tid. Noen som har tips til hva de gjør? Eller noen menn her som kan si hva de liker?
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jeg kunne sagt masse om hva jeg liker men hva hjelper det? Det er da ikke meg du skal bergta? Mitt beste forspill-tips: Snakk med kjæresten din, spør hva han ønsker seg og for guds skyld, si samtidig at du er åpen og raus for det meste..........og gjerne gjenta det.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Kyss han på munnen, og jobb deg nedover hals, nakke, brystkasse, lår osv. Du merker på puten når han er fornøyd
Gjest J.Bourne Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Tror nok han kommer til å sette pris på det uansett hva du gjør. Hvis du ikke vil gå rett på sak, pirr ham litt. Se hvor lenge han holder ut. Men, ikke mist kontrollen, og ta den gjerne tilbake. Endret 17. februar 2011 av J.Bourne
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Støtter i utgangspunktet Gorgonzola. Men jeg tror det kan bli veldig turnoff hvis TS spør partneren sin hva hun skal gjøre, og han svarer, og hun gjør nøyaktig det. Det blir litt påtvunget. Du kan prøve dette ts: kyss halsen, stryk over brystkassen, kjenn på armene hans med begge hender, kjenn litt på musklene hans. Dytt ham inntil en vegg, hvis dere står oppreist, eller sett deg over han hvis dere ligger. Stryk ham over magen, kjenn på hoftebeina hans, stryk oppover lårene og beveg deg sakte over til penisen hans. Når du tar kontroll sånn kan du godt begynne sexen med deg på topp Forskjellen på mannlig og kvinnlig forspill er strengt tatt bare puppeklemmingen. Mange menn digger å bli slikket på brystvortene, og nesten alle menn digger å bli kysset på mage og lår. Så her er det bare å klå i vei, mener jeg.. 1
Stefan Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Prøv deg frem. Det er jo det som er litt av spenningen, er det ikke? Han vil bevisst eller ubevisst sende ut signaler om det du driver med er godt eller ikke. Ettersom alle er forskjellige er det ikke mulig å komme med noen standardoppskrift, men Kevlar har noen gode punkter over her.
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Støtter i utgangspunktet Gorgonzola. Men jeg tror det kan bli veldig turnoff hvis TS spør partneren sin hva hun skal gjøre, og han svarer, og hun gjør nøyaktig det. Det blir litt påtvunget. Du kan prøve dette ts: kyss halsen, stryk over brystkassen, kjenn på armene hans med begge hender, kjenn litt på musklene hans. Dytt ham inntil en vegg, hvis dere står oppreist, eller sett deg over han hvis dere ligger. Stryk ham over magen, kjenn på hoftebeina hans, stryk oppover lårene og beveg deg sakte over til penisen hans. Når du tar kontroll sånn kan du godt begynne sexen med deg på topp Forskjellen på mannlig og kvinnlig forspill er strengt tatt bare puppeklemmingen. Mange menn digger å bli slikket på brystvortene, og nesten alle menn digger å bli kysset på mage og lår. Så her er det bare å klå i vei, mener jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå