gladidag Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Må bare se det... Tenk å ha det sånn da? Grusmt!
Gjest Linda sofie Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Ja det er helt forferdelig! Stakkars barna da. Huff.
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Det er akkurat som at de tror at det er ufarlig å bo i et sånt miljø. Æsj, den episoden hvor mora og sønnen på 7 år eller noe sånt sov sammen på sofaen i stua, den gjorde meg sjokkert!!
Gjest strykebrett Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Jeg syns det er rart i de tilfellene der de har barn at ingen har kontaktet barnevernet. De har jo ofte søsken og foreldre som vet hvordan det ligger an, men som ikke har grepet inn. Jeg blir ganske provosert av det for å være ærlig. Selv om det er sine egne søsken så bør man kontakte barnevernet når det er sånne ekstreme tilfeller som det der. Jeg syns også synd på dem.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 I flere av tilfellene er det jo nettopp på grunn av at de risikerer å miste barna at de bestemmer seg for å få ryddet opp, da.
smalls Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Jeg skjønner ikke åssen de kan bo sånn. Man må jo bokstavelig talt nesten svømme i alt rotet og søppelet for å komme seg frem. Må være fælt å ikke kunne ha besøk pga alt rotet. Å det er sikkelig ekkelt når det er avføring og døde rotter i huset!! Det må jo stinke noe helt vilt!
One Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Har sett på det to, tre ganger. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å leve i sånne hus. Jeg hater rot og kjenner det klør i fingra når jeg ser på det.
Gjest Raindrops Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 Jeg får alltid lyst til å rydde når jeg ser det programmet. Jeg skjønner at det er en psykisk sykdom, men jeg får fortsatt lyst til å filleriste dem å rope at de ikke trenger 10 kliss like lampeskjermer, eller et brett med hermetiserte bønner de kjøpte på salg. Det er absolutt synd på dem.
Gjest Fikira Skrevet 17. februar 2011 #9 Skrevet 17. februar 2011 Så en episode, vet ikke om den er vist på tv enda. Men de finner opptil flere kattelik i alt rotet. Eieren hadde lett etter de og trudde de hadde rømt for mange herrens år siden. Ser på det av og til, når jeg trenger et spark i rumpa for å begynne å rydde litt.
Gjest strykebrett Skrevet 17. februar 2011 #10 Skrevet 17. februar 2011 I flere av tilfellene er det jo nettopp på grunn av at de risikerer å miste barna at de bestemmer seg for å få ryddet opp, da. Joda, og jeg blir ikke provosert på de som er samlere, de er jo syke og ser ikke helt omfanget selv virker det som. Det er jo alltid grunner som at de ikke vil miste barna som gjør at de vil rydde, det er aldri fordi de faktisk innser selv at det ikke går an å leve sånn. Jeg blir provosert på slektniger som vet hvordan det står til men ikke gjør noe. Barn skal ikke leve flere år med hundebæsj på gulvet og rotter og skit. Dette er jo ikke noe som nettopp har kommet, så jeg syns det er helt feil at de har hatt barn oppi de rottereirene i årevis uten at noen har grepet inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå