Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg trodde jeg hadde postet en tråd her i går om løsnegler jeg - men det ser ikke sånn ut - iallefall finner jeg den ikke Derfor er spørsmålet : Jeg limte på løsnegler kjøpt på KappAhl- men fikk det ikke helt til - så det ble litt luftlummer under - og det kommer vann under. Er dette skadelig for neglene mine- kan det begynne å mygle under de??? Er løsnegler og lim skadelig for neglene?- missfarging? Hvor lenge sitter sånne negler på - når bør de tas bort?
Gjest Lea Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=54022 Her er den andre tråden din... Noe svar har jeg ikke..
Gjest Carmelita Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har aldri satt på løsnegler hjemme, jeg går i salong. Men, det må ikke være luftlommer under, tror neglene kan råtne hvis det kommer inn vann...er ikke helt sikker... Hva med å sette på i salong?
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Huff da !!! :o Vurdere sterkt å ta de av igjen !! Blir for dyrt i en salong - og jeg ville prøve hvordan det var å ha slike negler for en kveld egentlig ....men så har jeg bare ikke tatt de bort ennå
Gjest Carmelita Skrevet 26. oktober 2003 #5 Skrevet 26. oktober 2003 Neglene tåler sikkert vannet en kveld, men jeg ville nok tatt de av! Negler som råtner er verken pene å se på eller lukter særlig godt! :kgblunk:
Gjest Cloe Skrevet 27. oktober 2003 #6 Skrevet 27. oktober 2003 Det kan bli fare for soppinfeksjon under de også. Har ikke en venninne som kan hjelpe deg å sette på de neste gang? :D Cloe
Gjest Donna Skrevet 27. oktober 2003 #7 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg tok de av jeg ..huff - skal si de satt godt på !!!!! :o Jeg brukte 1,5 time på det !!! - og endatil fikk jeg ikke av all limen - så jeg måtte lakke neglene mine for de såg grusomme ut !!! :-? Jeg kjøpte en liten krukke som var beregnet på dette .......men .......ikke effektivt nok ......jaja ......rart å ha korte negler - jeg klippet de jo før jeg limte på de løse .....
Gjest Carmelita Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Har du prøvd å sitte med neglene i aceton? (fåes på apoteket).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå