Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde postet en tråd her i går om løsnegler jeg - men det ser ikke sånn ut - iallefall finner jeg den ikke :wink:

Derfor er spørsmålet :

Jeg limte på løsnegler kjøpt på KappAhl- men fikk det ikke helt til - så det ble litt luftlummer under - og det kommer vann under. Er dette skadelig for neglene mine- kan det begynne å mygle under de???

Er løsnegler og lim skadelig for neglene?- missfarging?

Hvor lenge sitter sånne negler på - når bør de tas bort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg har aldri satt på løsnegler hjemme, jeg går i salong. Men, det må ikke være luftlommer under, tror neglene kan råtne hvis det kommer inn vann...er ikke helt sikker...

Hva med å sette på i salong?

Skrevet

Huff da !!! :o

Vurdere sterkt å ta de av igjen !!

Blir for dyrt i en salong - og jeg ville prøve hvordan det var å ha slike negler for en kveld egentlig ....men så har jeg bare ikke tatt de bort ennå

Gjest Carmelita
Skrevet

Neglene tåler sikkert vannet en kveld, men jeg ville nok tatt de av! Negler som råtner er verken pene å se på eller lukter særlig godt! :kgblunk:

Skrevet

Det kan bli fare for soppinfeksjon under de også. Har ikke en venninne som kan hjelpe deg å sette på de neste gang? :D

Cloe

Skrevet

Jeg tok de av jeg ..huff - skal si de satt godt på !!!!! :o

Jeg brukte 1,5 time på det !!! - og endatil fikk jeg ikke av all limen - så jeg måtte lakke neglene mine for de såg grusomme ut !!! :-?

Jeg kjøpte en liten krukke som var beregnet på dette .......men .......ikke effektivt nok ......jaja ......rart å ha korte negler - jeg klippet de jo før jeg limte på de løse .....

Gjest Carmelita
Skrevet

Har du prøvd å sitte med neglene i aceton? (fåes på apoteket).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...