orchid1988 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Er det noen snille sjeler der ute som kanskje kunne gitt meg noen tips! Vi har fordypningsoppg. i norsk faget. Jeg har Jane Austen og valgt å gå ut i fra to av hennes bøker "stolthet og fordom" og "fornuft og følelse". Problemstillingen er: kvinnerollen og mannsrollen i bøkene/litteraturen hennes. Jeg har skrevet forord, en liten biografi om henne og litt om skrivestilen hennes. Men nå er jeg kommet til den delen der jeg skal svare på min egen problemstilling, og får rett og slett ikke startet. Få ut all informasjonen jeg har i hodet ned på papir. Har fått helt skrivesperre for å si det på den rette måten! Hadde vært veldig takknemelig for et lite dytt i gang Endret 16. februar 2011 av orchid1988
Fantomina Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
orchid1988 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2011 Ja det er den endelige problemstillingen. Har jobbet lenge med å finne den rette, og norsk læreren mente dette var en bra en som jeg skulle bruke. Jeg skrev den litt feil i sta så jeg, sånn skal den se ut: kvinnerollen og mannsrollen uttrykt i bøkene hennes. Visst dette kan forandre noe på skrivefeilen! Men skal gjøre det du sa å notere ned litt om de forskjellige karakterene i bøkene, det kan kanskje få meg i gang med noe. Nei det er så kjedelig når denne skrivesperren kommer alså, får ikke satt ord på det jeg vil skrive!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå