Gjest fersk lærer Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Jeg skal gå ned 2,5 kilo som sitter igjen fra jul. Vil gjerne ha flere å gå gjennom prosessen med. Har ingen tidsfrist od\g det blir ingen diett. Per i dag veier jeg 59,2 kg. Så det passer med noen som er i samme vektgruppa.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 er ikke det bare å gå på do å rygge litt? 1
Kladd Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har også mål om å gå ned 2-3 kg. Men begynner å bli litt usikker på om det går, for jeg trener en god del styrke, og føler at vekta står bom stille. Veier 53,7 kg tror jeg (vi MÅ få oss digital vekt!). (og JA, jeg er lav, så ikke kom med "DU HAR SPISEFORSTYRRELSER, GÅ TIL LEGEN DIN OG FÅ HJELP!!!!!")
vanilje* Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Hei! Jeg er egentlig med på en annen gruppe her inne på kg, men kan jo godt være med her også litt ekstra motivasjon skader vel ikke. Sist jeg var på vekten, på tirsdag, så veide jeg 63,9 kg. Målet mitt er 60 kg. 4 kg høres jo egentlig enkelt ut, men akk.. det er vel de aller vanskeligste å få bort! Jeg trener på treningsstudio, prøver å få til 3 ganger per uke. I tillegg har jeg hun som jeg er ute på tur med så og si hver dag. Enkelte dager er jeg både på skole og jobb, og da blir det lite med trening og aktivitet utenom. Men
Fluffe Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har også mål om å gå ned 2-3 kg. Men begynner å bli litt usikker på om det går, for jeg trener en god del styrke, og føler at vekta står bom stille. Veier 53,7 kg tror jeg (vi MÅ få oss digital vekt!). (og JA, jeg er lav, så ikke kom med "DU HAR SPISEFORSTYRRELSER, GÅ TIL LEGEN DIN OG FÅ HJELP!!!!!") Det heter muskler. Slutt å tenk på vekta.
Jill Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Jeg er med, og har allerede startet! Ligger ca på 63 kg, men liker meg best på 60-tallet Men tallet er i grunnen ikke så viktig, liker bedre å si jeg skal stramme opp og få litt muskler. Spiller håndball to ganger i uken, og har hatt kamper i helgene hittil, men nå er det ikke så mange fremover. Så i dag har jeg vært på kick-off time på treningssenter og magetreningen holdt virkelig på å ta knekken på meg! Men føles godt nå da
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Høres rart ut å måtte starte støttegruppe for å gå ned stakkarslige 2,5 kilo? 2
Gjest tronder Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Få tak i fett klype i stedet. Hvis den sier du er overvektig, altså mye over 20%, så kan du vurdere slanking.. Men den vanlige person kan godt variere vekt hver dag.. Selv hopper jeg rundt 1kg alt etter når på dagen jeg veier meg, og hva jeg har spist. Spiste lav-karb en kort periode, og gikk ned 6kg på 4-5dager, dette var kun vann, og gikk opp alt etter ett stort måltid med pasta og masse vann til maten.
PepsiMax Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Få tak i fett klype i stedet. Hvor får man tak i dette? Hvordan/hvor bruker man den? Veier endel mer enn dere, men setter meg noen små mål å nå for at det ikke skal bli så tungt! Første mål er 3,5kg!
Gjest fersk lærer Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg veier meg altid før frokost, så da kan ikke middagen påvirke resultatet mye. Veier meg samme tidspunkt hver gang. Per i dag veier jeg 58,2 kg, så ble 1 kg lettere på 5 dager. Det er ikke så vanskelig for meg å gå ned i vekt, og jeg vet at 2+3 kg er lite, men se hva slags motivasjon jeg fant på dette forumet! Lykke til til alle andre. Vi fortsetter Endret 21. februar 2011 av fersk lærer
Gjest tronder Skrevet 24. februar 2011 #11 Skrevet 24. februar 2011 Hvor får man tak i dette? Hvordan/hvor bruker man den? Veier endel mer enn dere, men setter meg noen små mål å nå for at det ikke skal bli så tungt! Første mål er 3,5kg! kjøpte min på ebay, kosta 50kr eller noe. Er med bruksanvisning, og tabell, går å måle feil (den er ikke helt nøyaktig) men så lenge du kan notere trend på den, som er nedover, så er du på vei mot målet. En godt trent dame har vel rundt 17% om jeg husker sånn ca riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå