Gjest Helga Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Hva syns dere om analsex? Er det ekkelt eller deilig?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Det er bare vondt for min del, så det er helt uaktuelt at jeg går med på sammen med en partner. At andre har det er greit for meg.
Gjest Christian Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Hva syns dere om analsex? Er det ekkelt eller deilig? For meg som mann er det ingenting som slår å ta en dame i toeren, doggystyle. Masse glidemiddel og oppvarming, så går det så det suser. Og det er aldri ekkelt. Desverre vil ikke madammen jeg er sammen med nå la meg pule rumpa hennes.
Gjest herrem Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 river i stanga, men er deilig på en kinky måte
Gjest mann Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 For meg som mann er det ingenting som slår å ta en dame i toeren, doggystyle. Masse glidemiddel og oppvarming, så går det så det suser. Og det er aldri ekkelt. Desverre vil ikke madammen jeg er sammen med nå la meg pule rumpa hennes. Og for meg som mann så er det ingenting mer frastøtende enn å skulle gjøre noe så homo som å kjøre penis inn i analen. Jeg er hetero og vil ha hetero sex.Quite enkelt. 3
Gjest HunterLady Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Og for meg som mann så er det ingenting mer frastøtende enn å skulle gjøre noe så homo som å kjøre penis inn i analen. Jeg er hetero og vil ha hetero sex.Quite enkelt. Hva er homo med å putte pikken din i en kvinnelig bakende? kan du forklare det til meg? Homser har oralsex også.. Er det homo at jenta di suger deg også?? 5
Gjest mann Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Hva er homo med å putte pikken din i en kvinnelig bakende? kan du forklare det til meg? Homser har oralsex også.. Er det homo at jenta di suger deg også?? Huff ikke si det!Nå har du jo ødlagt allt for meg... Men ja, jeg har en faktisk sperre på akkurat å skulle kjøre organet mitt inn i en bakende uansett. Mister stivheten på sekunder hvis noen dame ber meg om det... Ekkelt og har ikke noe med hetero adferd å gjøre i min underbevissthet. Sorry.
Gjest Guest_woman Skrevet 17. februar 2011 #13 Skrevet 17. februar 2011 river i stanga, men er deilig på en kinky måte Er du så stor du da? Min type liker bedre analsex enn vanlig pulings for de det er trangere og bedre friksjon. Og ja jeg liker analsex.
HopelessFear Skrevet 17. februar 2011 #14 Skrevet 17. februar 2011 Helt greit egentlig. Ikke vondt, bare veldig rart og kjenner ikke noe. (eller kjenner jo at jeg _har_ noe der, men ikke noe mer enn det.) Tror jeg har veldig lite nerver baki der.
Shinana Skrevet 17. februar 2011 #15 Skrevet 17. februar 2011 Ikke hver dag, men av og til. Da er det litt småkinky, og jeg vet at han synes det samme. Minst!
Gjest MikeWaters Skrevet 17. februar 2011 #16 Skrevet 17. februar 2011 ...og har ikke noe med hetero adferd å gjøre i min underbevissthet. Da kan man jo bare lure på hvilke ikke-bevisste minner og opplevelser som har gjort at det har lagret seg en homoaversjon mot noe som i utgangspunktet er hetero i ditt skjøre sinn.
Guriane Skrevet 17. februar 2011 #17 Skrevet 17. februar 2011 Ellers takk. Men smaken er jo som baken, holdt jeg på å si.. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #18 Skrevet 17. februar 2011 Synes ikke det nødvendigvis er ekkelt, men jeg har ikke særlig lyst til å prøve fordi jeg regner med at jeg vil få vondt og begynne å blø. Ikke videre deilig eller sexy...
Tullo Skrevet 17. februar 2011 #19 Skrevet 17. februar 2011 Ikke noe for min del!!! Kan virkelig ikke se vitsen med og ha det vondt bare for at partneren skal få stikke staken sin i noe trangere! Sex skal være godt for begge parter ikke kun mannen!!!! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå