AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Noen som har lyst til å fortelle meg om sin opplevese av naturbruklinjen? Tenker å gå dette selv, og år 2 og 3 blir da på internat 5t unna hjemmet. De som vil dele erfaringer ved internat er velkommen å skrive også. Sliter med angst, så jeg tror det kan bli en spennende opplevelse!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har ikke gått naturbruk selv, men har studert sammen med flere som har den bakgrunnen. Mitt inntrykk er at de aller fleste har trivdes veldig godt med skolen (det forutsetter selvsagt at man har interesse for linjene og praktisk arbeid), og såvidt jeg vet også med å bo hjemmefra. Ei fortalte at det var mye stjeling av mat på internatet, men det varierer helt sikkert fra år til år og skole til skole. Mange av naturbruks/landbruksskolene er kristne, noe i hvert fall jeg ville hatt litt problemer med, men vet ikke hvor mye de pusher det på elevene. Hvilken skole tenker du å gå på?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Tenkte å søke på Sogn Jord- og Hagebruksskule. Jeg har ingen problemer med at menneskene rundt meg er kristne, så lenge jeg slipper bibeltimer går det bra. Kanskje jeg skal vurdere å ta med et reisekjøleskap for de beste godsakene også om det er slik at alle elevene deler på et stort kjøleskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå