Gjest imli Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Nokon som har tips til gode nettsider med utstyr til barn? Norske og utenlandske. Tenkte det kunne vere greit å ha ein tråd med lenker samla Alt av utstyr ein treng til barn er ofte billegare og lettare tilgjengleg på nett. Kor kjøper du barneklær, barnesko, sengetøy og ting til barnerom, bæretøy, stelleutstyr, tøybleier osv. på nett?
Gjest gjest Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Nokon som har tips til gode nettsider med utstyr til barn? Norske og utenlandske. Tenkte det kunne vere greit å ha ein tråd med lenker samla Men det er jo ikke lov med reklame på KG...Så da blir det vel feil å opprette en tråd der brukerne reklamerer for hva andre folk kan sjekke ut..
Gjest imli Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Er vel ikkje reklame, det vel? Meir ein tråd der folk kan skrive opp kor dei får kjøpt ulike ting. Er jo ein jungel der ute, vanskeleg å vete kor dei sel dei ulike produkta. Men OK...
MellonCollie Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har handlet noe klær på Familiebutikken.no - spesielt på outlet'en der hender det jeg finner mye fint og rimelig. En nettbutikk som ikke nødvendigvis er veldig billig, men som har skikkelig kvalitetsklær er Lilleba.no. Men om man er påmeldt nyhetsmailene derfra får man tips om gode tilbud, og det hender 2-3 ganger i året de har 1dags-salg med 30 % på alle varer etc.
Gjest gjest Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Er vel ikkje reklame, det vel? Meir ein tråd der folk kan skrive opp kor dei får kjøpt ulike ting. Er jo ein jungel der ute, vanskeleg å vete kor dei sel dei ulike produkta. Men OK... Hvordan vil du da definere reklame? Det er vanskelig å finne et annet ord for det enn, tja, gratis markedsføring utført av mødre som bruker sosiale medier... Men hvis du vil hjelpe dem å få kunder uten vederlag, så gjerne for meg. Eller så kan du jo opprette en blogg og faktisk få penger for å anbefale nettbutikkene i stedet...
Gjest imli Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Hvordan vil du da definere reklame? Det er vanskelig å finne et annet ord for det enn, tja, gratis markedsføring utført av mødre som bruker sosiale medier... Men hvis du vil hjelpe dem å få kunder uten vederlag, så gjerne for meg. Eller så kan du jo opprette en blogg og faktisk få penger for å anbefale nettbutikkene i stedet... Greia er vel ikkje at eg vil "hjelpe dei", men at eg vil hjelpe meg sjølv og andre med å handle på nettet. Men same det tydelegvis, steng av heile tråden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå