Gjest susi Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Hvor vanlig er det å ha en dildo? Er mye på reise i jobbsammenheng, og mannen min (?) synes jeg skal skaffe meg en sånn dings til alenekvelder. Er det noe de fleste kvinner har??
SusanneGullet Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har ikke det, og har aldri hatt. Men hadde vært fint og ha da gubben ikke orker :gjeiper:
Gjest Lollo Lolsen Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Ja, har et par leketøy, og noen på vei i posten Deriblant tre dildoer.
Gjest HunterLady Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Null dildoer, masse vibratorer.
Gjest Hanne Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Hei! Har diverse leketøy. Dildoer, vibratorer, egg, analplugger og mer. Bare moro det:) Bruker både alene og med partner. Startet ikke med leketøy før 2 år ut i forholdet. Mvh. Hanne.
Nika_83 Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 To vibratorer, fire forskjellige penisringer og noen andre små moroheter ligger i nattbordet vårt Til stor glede for meg når jeg er alene hjemme og når vi leker sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå