Gå til innhold

Lars Tangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Lars Tangens' blogg?

Jeg kjenner jeg blir provosert. Ikke over hva gutten skriver, men det han blir sponset med. Han gir seg selvfølgelig ut for å være 18, men off the record er han bare 17. Han blir sponset med alkohol fra flere hold, og skriver vel daglig om sitt inntak. Leserne hans er vel en plass mellom 9 og 18. Hva synes dere om en slik alkoholpropaganda?

Er ikke dette ulovlig? Jeg lurer på, hvor får en 17 år gammel gutt så mye brennevin/vin fra?

Grunnen til at jeg tar det opp i barn og familie er fordi barn leser bloggen hans, og jeg synes det han "reklamerer" for ikke har noe med et barn å gjøre (les: 17 år gammel gutt).

Skrevet

Jeg synes vel det finnes værre blogger enn Lars Tangen sin for å si det sånn, men det er vel noen foreldre som burde ha reagert her i hvertfall.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Tykkjer heile guten er kvalmande. Skjønner heller ikkje kva slags foreldre han må ha. Som lar han få lov til å flytte til Oslo, der han drikk seg dritings konstant og legg ut om sexlivet sitt, alkohol og snus/røyk forbruket sitt på bloggen sin. Som har eit fleirtal av mindreårige lesarar.

Om eg hadde oppført meg slik, hadde eg blitt dratt heim etter øyra og stengt inne på rommet til eg var myndig.

Skjønnar heller ikkja kva desse sponsorane tenkjer med, som sponsar ein 17-åring med blant anna restylane og alkohol.

Skrevet

Har han virkelig en sponsor av alkohol? Det har gått meg hus forbi. Ellers virker klinikken han går til svært useriøs når de sponser han, men de ønsker seg vel gjerne flere av hans type da... De kommer kanskje litt oftere enn de på 40.

Skrevet

Synes det er ille at gutten stadig vekk legger ut om hvor mye han drikker på byen. En 17-åring skal absolutt ikke bli servert alkohol på byen eller på kommersielle arrangementer! Er ikke utestedene redd for å miste skjenkebevillingen når de serverer en 17-åring alkohol?

Her er et av mange eksempler:

http://larstangen.blogg.no/1297333763_jeg_var_p_blog_awards.html

Skrevet

Det er et eksempel på en unge (ja en fortsatt umoden unge) som ikke selv skjønner konsekvensene av det han legger ut på nettet om sitt private liv.

Jeg vil tro det er mere skadelig for Lars Tangen at han blogger enn for de barna som måtte lese dette.

TS dersom du vet at dine barn leser Lars Tangen sin blogg så har du jo et godt utgangspunkt for å ha samtaler med dem om at det er enkelte personer med dårlig utviklede kritiske evner( men med skrikende behov for å bli sett) som ofte legger ut for intime opplysninger på nett.

Du har også en mulighet til å snakke om at utstrakt bruk av rus og et sexliv med uklare grenser, mest sannsynlig kommer av underbevisste psykiske vansker..

Gutter som Tangen leter febrilsk etter bekreftelse, oppmerksomhet og å bli elsket.De går fra den ene jentas fang til den andre mens de bedøver seg med alkohol. (Og denne gutten blogger i tillegg for å få respons.)

Sånn adferd er i virkeligheten et nødskrik om kjærlighet og å bli sett.

Det er også en glimrende anledning til å fortelle at alle andre ikke trenger å gjøre som han.

Når han blir litt eldre og finner ut konsekvensen av det han har gjort (alle kjenner han og vet hvilket liv han her levd. De vil møte han med fordommer og kankje bahandle han nedlatende uten å føle han er vedig deres respekt) vil han muligens gå på en smell psykologisk i alle fall.

Synd han ikke har foreldre som følger han skikkelig opp og hjelper han litt.

Noen ganger består den hjelpen i å sette grenser.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Jeg har ikke problemet med egne barn. Jeg jobber i skoleverket, og ser og hører hva barna snakker om... Jeg liker det ikke! Det var noen her som nevnte at han ikke var den verste. Det er sikkert sant. Jeg reagerer over hans store tilgang til ting man normalt må være myndig for å få tak i.

Skrevet

Det er et eksempel på en unge (ja en fortsatt umoden unge) som ikke selv skjønner konsekvensene av det han legger ut på nettet om sitt private liv.

Jeg vil tro det er mere skadelig for Lars Tangen at han blogger enn for de barna som måtte lese dette.

TS dersom du vet at dine barn leser Lars Tangen sin blogg så har du jo et godt utgangspunkt for å ha samtaler med dem om at det er enkelte personer med dårlig utviklede kritiske evner( men med skrikende behov for å bli sett) som ofte legger ut for intime opplysninger på nett.

Du har også en mulighet til å snakke om at utstrakt bruk av rus og et sexliv med uklare grenser, mest sannsynlig kommer av underbevisste psykiske vansker..

Gutter som Tangen leter febrilsk etter bekreftelse, oppmerksomhet og å bli elsket.De går fra den ene jentas fang til den andre mens de bedøver seg med alkohol. (Og denne gutten blogger i tillegg for å få respons.)

Sånn adferd er i virkeligheten et nødskrik om kjærlighet og å bli sett.

Det er også en glimrende anledning til å fortelle at alle andre ikke trenger å gjøre som han.

Når han blir litt eldre og finner ut konsekvensen av det han har gjort (alle kjenner han og vet hvilket liv han her levd. De vil møte han med fordommer og kankje bahandle han nedlatende uten å føle han er vedig deres respekt) vil han muligens gå på en smell psykologisk i alle fall.

Synd han ikke har foreldre som følger han skikkelig opp og hjelper han litt.

Noen ganger består den hjelpen i å sette grenser.

Beklager, det gikk opp for meg at Lars Tangen ikke er så intressert i jenter. Så bytt ut ordet jentas med guttens...

Beklager.

(PS. Dere er klar over at hver gang dere klikker på linken til hans blogg så tjener både han og sponsoren penger...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...