lille katt Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Vi har begynt å tenke på en lengre ferietur i den kommende permisjonen, og det er rart hvor vanskelig det kan være å velge når hele verden ligger for våre føtter . Vi har to små fra før på 2 og 4, som er 2,5 og 4,5 når dette blir aktuelt, så reisemålet må jo også passe for småbarn. Vi har slått fra oss de fjernere delene av verden på grunn av reiselengde, så vi satser på Europa. Reisetips mottas med takk . Barnevennlige, herlige reisemål ønskes, hvor det er lett å f.eks. leie leilighet, gjerne i nærheten av sjøen... Gleder meg allerede!
Vibi Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Når på året tenker dere å reise da? Vi har de samme planene, far skal ha pappaperm i mai, juni og halve juli til neste år. Vi har tenkt å leie et hus i Tyrkia (Konakli - litt utenfor Alanya) i 5-6 uker. Blir vel i mai, juni tenker jeg, før den værste varmen setter inn. Vi har brukt homeaway.com for å lete etter hus, selv om det er litt i tidligste laget Veldig deilig med hus eller leilighet da, så kan man lage sin egen mat, og ha litt bedre plass. kjekt å ha en stue å sitte i når ungene har lagt seg for kvelden. blir jo mye rimeligere enn å bo på hotell også.
Vibi Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Da kan man jo reise nesten hvor som helst i syd Europa, og ha fint vær Her er linken til huset vi har sett på i Tyrkia: http://www.homeaway.com/vacation-rental/p419403
lille katt Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2011 Dytter litt på denne jeg. Det er altfor vanskelig å velge - hadde vært topp med erfaringer fra andre. Barnevennlige destinasjoner i f.eks. Kroatia eller Italia? Nærhet til sjø/strand? Tre barn i alderen 0 - 4 1/2, i slutten av august/begynnelsen av september. Forslag, anyone?
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Italia er jo fantastisk! Jeg var der i fjor sommer, og vi lå ute ved middelhavskysten. Helt supert å ha med barn der, på de mindre stedene. Tror jeg ville unngått de store byene i Italia, men ute ved kysten må jo alle kose seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå