Gå til innhold

Reise bort i permisjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt å tenke på en lengre ferietur i den kommende permisjonen, og det er rart hvor vanskelig det kan være å velge når hele verden ligger for våre føtter :ler:.

Vi har to små fra før på 2 og 4, som er 2,5 og 4,5 når dette blir aktuelt, så reisemålet må jo også passe for småbarn. Vi har slått fra oss de fjernere delene av verden på grunn av reiselengde, så vi satser på Europa.

Reisetips mottas med takk :nigo:. Barnevennlige, herlige reisemål ønskes, hvor det er lett å f.eks. leie leilighet, gjerne i nærheten av sjøen...

Gleder meg allerede! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når på året tenker dere å reise da?

Vi har de samme planene, far skal ha pappaperm i mai, juni og halve juli til neste år. Vi har tenkt å leie et hus i Tyrkia (Konakli - litt utenfor Alanya) i 5-6 uker. Blir vel i mai, juni tenker jeg, før den værste varmen setter inn. Vi har brukt homeaway.com for å lete etter hus, selv om det er litt i tidligste laget :)

Veldig deilig med hus eller leilighet da, så kan man lage sin egen mat, og ha litt bedre plass. kjekt å ha en stue å sitte i når ungene har lagt seg for kvelden. blir jo mye rimeligere enn å bo på hotell også.

• 3 uker senere...
Skrevet

Dytter litt på denne jeg. Det er altfor vanskelig å velge - hadde vært topp med erfaringer fra andre. Barnevennlige destinasjoner i f.eks. Kroatia eller Italia? Nærhet til sjø/strand? Tre barn i alderen 0 - 4 1/2, i slutten av august/begynnelsen av september.

Forslag, anyone?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Italia er jo fantastisk! Jeg var der i fjor sommer, og vi lå ute ved middelhavskysten. Helt supert å ha med barn der, på de mindre stedene. Tror jeg ville unngått de store byene i Italia, men ute ved kysten må jo alle kose seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...