Spiralis Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Blir så fasinert av alle raringene! Nå var det en ny tråd om verdens undergang og hemmelige huler hvor "eliten" skal gjemme seg mens vi vistnok skal krepere.. I alle fall så skulle Lady Gaga få være med å overleve.... Men er det noe poeng da?! De har da vel ikke kapasitet til mote etter undergangen. Iggy Pop må få være med! 1. Han har rulla seg i glasskår på senen helt tilbake på 70-tallet så han tåler å ha det tøfft. 2. Rockens gudfar. 3. .. jaaa han virker som en grei kar... Samtlige deltakere i Idol, MGP, X-faktor m.m. pluss alle dommere og voksne som ser på de nevnte programmene bør helt klart nektes adgang til å overlever katastrofen! Gi de heller en cyanidpille og et stort glass vann hver. Odd Børresen må få være med i "arken"! Klok mann! Weezer må få være med. ....Korn .... Bare noen forslag fra min side. 1
Anglofil Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jeg ville hatt med Frank Sinatra, Jewel, Rammstein, R.E.M. og The Baseballs. Mvh Yvonne 1
Personlig12 Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Forresten så driter jeg i hvem som er med visst jeg ikke får være med?!? 2
Ella_Grey Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 David Bowie, Nick Cave, Bob Dylan, Leonard Cohen, Alice Cooper og Lillebjørn Nilsen, mest fordi de er dyktige musikere - men også fordi de virker rimelig smarte, noe som kan være en fordel sånn i en post-apokalyptisk verden (Og så meg selv som til å synge back-up dah )
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 David Bowie! Kings Of Leon kunne godt ha blitt med de også, men siden de klarte å brenne opp en buss er jeg redd arken også ville begynt å brenne. "My ark is on fire" og "phyro" sier jo sitt
Gjest Raindrops Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Infected Mushroom-gutta må være med, og Shpongle. "Den nye verden" trenger særinger på syre.
cyanid Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Sløvt, ring heller derango eller electrypnose:D
Gjest Valiant Skrevet 17. februar 2011 #11 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Paul McCartney og Gigliola Cinquetti Endret 17. februar 2011 av Valiant
Lady Stardust Skrevet 17. februar 2011 #12 Skrevet 17. februar 2011 David Bowie, Nick Cave, Bob Dylan, Leonard Cohen, Alice Cooper og Lillebjørn Nilsen, mest fordi de er dyktige musikere - men også fordi de virker rimelig smarte, noe som kan være en fordel sånn i en post-apokalyptisk verden (Og så meg selv som til å synge back-up dah ) What she said. Eneste problemet er at de begynner å dra på årene, og vi burde kanskje ha med noen av den litt yngre garde, som kan underholde oss etter de seige geniene til slutt forsvinner? Gutta i The National holder nok ut en stund til, så de må være med. Thomas Dybdal også. Kan slenge med Tori Amos og PJ Harvey. Så er vi bankers.
Capricorn Skrevet 17. februar 2011 #13 Skrevet 17. februar 2011 Pink Floyd Johnny Cash Elvis Janis Joplin Rolling Stones
Green Lady Skrevet 17. februar 2011 #14 Skrevet 17. februar 2011 Queen og Guns'n'roses. Blir nok aldri lei stemmen til Freddie Murcery..
JumboJenny Skrevet 17. februar 2011 #15 Skrevet 17. februar 2011 Måtte hatt med litt av hver sjanger, ellers hadde man jo blitt lei :D
Spiralis Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 17. februar 2011 Pink Floyd Johnny Cash Elvis Janis Joplin Rolling Stones De som allerede er døde trenger vel strengt tatt ikke å være med i en dommedagsbunker. De tar jo ikke skade av verdens undergang.
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2011 #17 Skrevet 17. februar 2011 Queen og Guns'n'roses. Blir nok aldri lei stemmen til Freddie Murcery.. WORD!
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2011 #18 Skrevet 17. februar 2011 De som allerede er døde trenger vel strengt tatt ikke å være med i en dommedagsbunker. De tar jo ikke skade av verdens undergang. Derfor må vi ha med resten av Queen ... Og Foo Fighters.
Capricorn Skrevet 18. februar 2011 #19 Skrevet 18. februar 2011 De som allerede er døde trenger vel strengt tatt ikke å være med i en dommedagsbunker. De tar jo ikke skade av verdens undergang. Det har du rett i, men min bunkers ville blitt ganske tom hvis jeg ikke kan ta med hvertfall noen døde.... Da tar jeg resten av Pink Floyd, Rolling Stones, Sivert Høyem, Willie Nelson.
Kattugla Skrevet 19. februar 2011 #20 Skrevet 19. februar 2011 Hmm.. David Bowie, Sigur Rós, Arcade Fire, Band of Horses, Nick Cave, The Black Keys, Cat Power, Lay Low, Fleet Foxes, The Beatles, Johnny Cash, Townes Van Zandt, Nina Simone, Emily Haines +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå